![]() |
dansles
welke mensen zitten hier op dansles? welke soort dansen doen jullie en hoe bevalt t? en hoeveel kost t gemiddeld :D?
alvast bedankt :) |
Ik doe niet aan dansles, maar je zou het kunnen proberen op het subforum Sport.
|
Wat voor dansles wil je?
Het gewone standaardwerk (stijldansen), wat zo goed voor je algemene ontwikkeling is, zoals het schijnt? Waar je dus de quickstep, Engelse wals, chachacha, mambo, tango, enz. leert? Of echt een vorm van jazzballet of streetdance oid? |
streetdance lijkt me t leukst denk ik maar omdat ik t nog niet weet vraag ik t hier :D
|
ik zit op dansles, stijldansen. tweede jaar. doen vanalles, jive, samba, engelse wals, tango, rumba, chachacha enz. kost 128 euro voor de standaardcursus. site van dansschool
|
dank je wel :). hoe lang duurt een standaardcursus?
|
Ik heb twee jaar op dansles gezeten... en daar de foxtrot, chachacha, rumba, mambo, engelse wals, jive, tango en quickstep een beetje geleerd (in die volgorde). Ik had 1 les per week en een cursus duurde 1 jaar. Weet niet hoe duur het was... ehm... ohja... 150 gulden per jaar, geloof ik. Zo'n 70 euro dus.
|
Ik zou waterpolo gaan spelen als ik jou was. :)
|
Ík heb basiscursus stijldansen gedaan: cha-cha-cha, quickstep en jive. Was niet zo heel boeiend, maar ach.
|
Ik zit op dansles. De beginners krijgen engelse wals, foxtrot/quickstep, tango (die moet ik nog leren trouwens), cha-cha-cha, rumba, jive en mambo
site van de dansvereniging |
ik zit op stijldansen, ben nu 3e jaars latin. in het eerste jaar krijg je ballroom en latin door elkaar, en in t derde jaar moet je kiezen of je ballroom of latin gaat doen. je leert de beginpasssen van de quickstep, tango, engelse wals, chacha, rumba en jive, en na je 3e jaar ga je die verder uitbreiden en krijg je, afhankelijk van de richting die je kiest, meer dansen te leren.
zoekop internet even op wat dansscholen, zou ik zeggen:) succes. |
Ik heb twee danslessen gehad en toen vond ik het wel weer mooi geweest...
|
ik heb 4 jaar op jazzballet gezeten en doe nu sinds 5 jaar moderne dans. dit laatste is op de jeugdtheaterschool waar ik op zit, dus een prijs kan ik je niet geven (d'r zitten ook andere lessen bij inbegrepen)
|
Citaat:
|
oosterse dans/buikdans
is wel duur. |
ik deed aan oriëntale dans
maar dat was op school en ze bakkten er echt niets van.... ik dans nu alleen thuis :rolleyes: of op (trouw)feesten (zonder mannen ;) ) |
Ik zat op stijldansen en salsa, maar nu m'n vriend 250 km verder woont gaat dat wat moeilijk.
Hoe duur het was weet ik eigenlijk niet. |
heb streetdance gedaan boring (n)
prijs weet nie me pa betaalde |
Hier had ik les: http://www.danscentrumdokman.nl/
|
ik zit op stijldansen. Het is echt super gezellig. We hebben ook ooit clubwedstrijden. Er word bij ons op de dansschool ook streetdance gegeven.
Hoelang en hoeduur de lessen zijn staat op de site : www.dansschoolverhoeven.nl maar ik geloof iets van 80 euro en ik doe altijd 2 cursussen per jaar dus een half jaar min de schoolvakanties ofzo |
Ik moest erop van mijn moeder. :rolleyes: Gezien 2 goede vrienden er ook op gingen ben ik er dus toch maar bij gegaan... Na een half jaar echter gingen die 2 vrienden van me weg, wat dus betekende dat ik in m'n eentje over was geleverd aan de andere, nietszeggende cursisten (hoe dubbelzinnig) met het niveau van een bananenschil. Twee weken later ging ik eraf.
|
Ik dans niet, mijn zusje tot 6 maanden geleden wel.
|
Citaat:
Ik word altijd omgeven door de lekkere meiden, volgens mij deed jij gewoon iets verkeerd. :o:p |
Citaat:
|
Ik heb een tijdje streetdance en clipdance gedaan. Het was wel gezellig, maar het ging me allemaal veel te langzaam.
|
Citaat:
|
ik heb drie jaar op stijldansen gezeten. ben er nu mee gestopt. ik vond het hartstikke leuk en t was gezellig.. kosten weet ik niet meer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Het kan best zijn dat ik zo'n meisje eens gevraagd heb of ze wist wat romantisch was, maar op dat soort vragen gaven ze ook al geen antwoord. :confused: :P) |
Citaat:
|
Maar daarvoor ga ik niet naar de dansschool! :eek: Dat is maar 1 keer per week en bovendien kost het gewoon 200 euro per jaar!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Succes, tijger. :o |
Citaat:
Dank je. :o |
doe nu eerste jaars dansles stijldansen bij Eppink
kost geloof ik 140 euro voor een jaar, en dan een uur en een kwartier per week dansen :) |
Citaat:
Geen dank :o. |
Citaat:
|
Ik heb 10 jaar klassiek ballet gedaan.
Verder doe ik nu ongeveer 4 jaar jazz en 3 jaar moderne dans. Een les duurt anderhalf uur en voor een jaar betaal ik per les zo'n 300 euro. Dat is vrij duur, maar dan heb je ook wel wat. |
zat eerst op line dance (3de op europese kampioenen) maar nu doe ik styledansen. kost 167 euro per seizoen incl. afdansen en inschrijfgeld.
|
Citaat:
|
Citaat:
Amen. |
Ik heb op klassiek ballet gezeten. :cool:
Het is wel een jaar of 8, 9 geleden, dus prijzen kan ik je helaas niet meer geven. :) |
ik zit op stijldansen!! is egt heel gezelliej met elkaar enzow..tis 70 euro voor een cursus..uhmz..das omgeving rotterdam en een cursus is een half jaartjuh..!! je leert chachacha, quick step, rumba, jive, engelse wals, tango enz.. :D :rolleyes:
|
Citaat:
|
Wat een geweldig voorbeeld! Dát bedoelde ik nou met meisjes van 14 met het niveau van een bananenschil (y).
|
Ik heb er altijd bewust voor gekozen mij verre te houden van duistere praktijken zoals dansles
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04. |