![]() |
muziek tijdens de sex?
hebben jullie wel eens muziek op tijdens de sex en zo ja welke?
wij bijna nooit. heel soms per ongeluk de radio maar dat vindt hij niet zo leuk en is ook niet erg opwindend als ze beginnen te lullen :D |
ik zet het meestal uit: ik heb altijd de neiging om.... mee te gaan zingen.... :bloos:
hoe opwindend..... :s |
Niet... maar wel seks met muziek als ik geblowd heb... wow(y)
|
Jimi Hendrix lijkt me wel wat (y)
|
een mooi achtergrondmuziekje kan wel ontspannend zijn. Zolang het geen metal is die zo hard staat dat je de lieve woordjes van vriendlief niet meer kan verstaan :o
|
Vind meestal kabouter plop muziek wel mooi erbij klinken
|
Citaat:
:D :D :D |
Citaat:
|
Hou toch eens je smoel als je niets zinnigs te melden hebt man.
Vind muziek altijd wel fijn, zolang het maar niet tv-muziek is, want dan word ik snel afgeleid. |
dan moet je wel een zeer goede selectie muziek hebben, want het kan ook heel erg tegen je libido werken als je ramstein hoort ofzo.
Ik kan wel wat meer opgewonden raken als er opzwepende muziek op de achtergrond staat, maar het punt is dat ik dan ga bewegen op de muziek, en dat botst soms met de intenties van mijn partner. en echt goede seks hoor je de muziek toch niet dus eigenlijk: nee |
Soms staat TMF nog op ofzo :o
Maar over het algemeen niet, geloof dat het 1 keer gebeurt is en toen stond Alicia Keys op geloof ik. Maar die muziek is nou niet echt storend onde de sex :D |
Citaat:
maar ontopic: Alles behalve hardcore en metal, en zachtjes op de achtergrond is wel oke. |
Citaat:
|
Citaat:
|
[QUOTE]Scatterheart schreef op 27-11-2003 @ 10:03:
En wat is jouw probleem? [/QUOTE Dat er blijkbaar geen grapjes meer gemaakt mogen worden zonder dat jij opgefokt reageert. Chill een beetje ja. Verder end of discussion en weer ontopic |
[QUOTE]trumpetlover schreef op 27-11-2003 @ 10:16:
Citaat:
Ik blijf bij Sentiment van Enigma zweren. |
nou... soms staat per ongeluk de radio aan, maar verder...
Bij een striptease hoort natuurlijk wél muziek :evil: |
Hm... soms vergeten we de muziek uit te zetten... en soms verplaats het bed een beetje als we bezig zijn en botst dan tegen mijn stereotoren en die gaat dan aan, dat is grappig :)
|
ik stem vóór muziek :D
|
Mja, alleen als het goede muziek is
|
nooit muziek...
|
Placebo of John Frusciante :D
|
Citaat:
maar meestal geen muziek op |
vive la fete
|
Citaat:
|
Ik heb geen kleine lamp en als ik mijn zonsverduistering dicht doe is het zo donker dat ik niks zie, met lelijk meisje wel makkelijk maar tog.
gewoon tmf omdat de tv genoeg licht geeft omelkaar goed te kunnen zien enzow. |
Citaat:
Liefst geen muziek dus, of een taal die ik niet spreek. *grin* |
Metal \m/
|
Air, Röyksopp, Moby, Fatboy Slim, Prodigy of iets anders electronisch!
|
Ons eigen gehijg en gekreun klinkt mij genoeg als muziek in de oren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Meneer spreekt uit ervaring? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Soms.
Vaak hebben we dan Sigur Rós op staan. :) Citaat:
|
Citaat:
hij past zich dan wel aan gelukkig dus dan geen metal, maar rustige rock (staind), rustige muziek (greenday) ofzo en ja we zingen alle2 nog es mee ook :bloos: niet heel erg hoor meer wat zinnetjes : :rolleyes: |
Coldplay vind ik wel relaxed, Oasis..Sommige nummers van In Flames. Het moet iig niet afleidend zijn ;)
|
Buscemi, Calexico, Air, Coldplay, Hooverphonic ...
Ideaal ;) |
tool, nine inch nails :) heerlijk om sex op te hebben
|
Ik zet altijd "kringspiertyfus" op met "Neuk je oma in haar stoma" is echt een aanrader (y)
|
Soms hebben we wel eens gewoon de TV aanstaan. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vriend vindt muziek tijdens de seks iritant. Ik hoor het niet of ga meezingen, ligt eraan hoe spannend de seks is natuurlijk.
|
een tv die toevallig aanstaat ofzo
|
Citaat:
zelfs de naam klink al romantisch :evil: |
BARRY WHITE!!! Yo!!! :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00. |