![]() |
markt onderzoek suntory whisky
hoi,
wij zijn studenten van de hro en we doen de opleiding trade management aimed at asia. wij zijn met een markt onderzoek bezig voor het product suntory whisky. wij willen jullie vragen of jullie tijd kunnen maken om even deze paar simpele enquete vragen te beantwoorden: 1. Wat is uw geslacht? o Man o Vrouw o 2. Wat is uw leeftijd? o 18-30 o 31-50 o 51-65 o 65+ o 3. Wat is uw beroep? ... 4. Wat is uw opleiding? ... 5. Wat is uw inkomen in een jaar? .. 6. Drinkt u wel eens whisky o Ja o Nee Zo ja waar? . 7. Heeft u wel eens van Suntory whisky gehoord? o Ja o Nee Zo ja waar? . 8. Als u whisky drinkt, waar nuttigt u meestal uw whisky? o Cafe o In een club o Thuis o Bij speciale gelegenheden 9. Wat is uw eerste indruk van de fles? o Luxe o Exotisch o Normaal o Eventuele verbeterpunten o Anders 10. Hoeveel bent u bereidt om aan whisky uit te geven? Maximum .. Minimum .. 11. Overweegt u dit product aan te schaffen? o Ja o Nee http://www.thewhiskystore.de/internat/sunthi_6.jpg http://www.thewhiskystore.de/internat/suntoyama_2.jpg |
sorry, spam en whiskey gaan gewoon niet samen...
|
Citaat:
|
nee, nooit van gehoord, ook niet van plan te kopen.
doet mij maar 'n lekkere Glen Deveron. of 'n Aberlour. |
kom op, antwoord een beetje serieus.
neem dan tenmiste de moeite om de equete in te vullen. |
Citaat:
|
Ga op de markt staan, OFZOW :p
Don't take that as an offense ;) Als je me nou een proefmonster aanbiedt, overweeg ik het de enquκte in te vullen ;) |
Citaat:
|
was spam niet alleen voor onzin ofzo :confused: :confused:
dit forum zag er toch redelijk serieus uit willen de mods deze topic dan verplaatsen waar serieus op geantwoord kan worden? bvd |
dit zijn van die enquetes waar m'n moeder ook altijd intuint...
reclame, dun ingepakt in 'n onschuldig lijkende vragenlijst in feite. wat vind u van de pindakaas van Merk X? en dan krijgt ze 'n potje niet te vreten ranszooi mee, en dan moet je invullen wat je 'r van vond. (en dan staat het antwoord: "ik vond het gore ranszooi" er nooit tussen.) |
:nono:
nou moeten we hem neer slaan met een stok en aan een kruis hangen. |
kinky
|
dat zie ik toch niet
voelen! |
och ja, ganz geil...
|
Citaat:
Anyway, gave verpakking, maar ik hou het bij Chivas, Ballentines of Glenfiddich. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08. |