Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Wat moet ik doen? Tips? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=673684)

L-Love 26-11-2003 21:51

Wat MoEt ik?!?! TiPs?

Ik heb 3 maanden geleden een jongen ontmoet.. tijdens een introductie met school.. We waren kamperen..
Ik heb wel een keer met hem gezoend.. maar na die week verviel het contact een beetje omdat ik hem alleen soms nog maar zag langslopen en we dan alleen gedag zeiden..
Echt een x praten zit er steeds niet in.. We zijn altijd met andere bezig met projecten of andere dingen voor school en dan ga je daar natuurlijk niet tussenzitten om ff een praatje te maken...
Maar ik vind hem echt superleuk..
Wat moet ik nu?? iemand een idee..?

Aan de ene kant denk ik als het echt moet komen we vanzelf wel een x in contact.. maar ja ik heb het liever snel want elke x dat ik m zie lopen word ik GeK..!

TipS.. e.d.?

Gothic 27-11-2003 07:37

msn vragen?

maanmeisje17 27-11-2003 15:14

Ik snap dat je niet waar zijn vrienden bij zijn hier met hem over gaat praten, maar je kunt wel iets vragen van,, loop ff mee,,, naar een rustigere omgeving en dan kun je het hem vragen!

En anders zoals bovenstaand persoon al zei
Zie aan zijn msn te komen (y)
Succes

Tsu 27-11-2003 19:32

Gewoon moed verzamelen op hem afstappen en zijn telefoonnummer vragen :)

pure_evil 27-11-2003 21:16

jah, zorg dat je zn 06 krijgt (als hij die heeft), kun je een lief smsje sturen, zonder meteen direct (aan de andere kant van de lijn) met elkaar te praten :)

BadlyDrawnGirl 28-11-2003 20:02

heel erg eens eens eens eens

L-Love 28-11-2003 22:57

Ja zijn telefoonnummer heb ik wel.. Alleen ik stuur niks stel je voor hij heeft een vriendin ofzo.. :S
We hebben wel eens gesmsd, alleen ik heb een nieuwe telefoon en ook een nieuw nummer en die heeft hij dus niet..
En Hij is nooit op msn ofzo, vertelde hij me toen, hij was alleen op de computer voor school. :S:S

*bl4cKp34Rl* 28-11-2003 23:08

miss op een feest ofzow ... en een beetje oog contact maken en zo ----->>> in de normale volksmond heet dat flirten ... maja .. en tja ... kweenie .. maar als alles van 1 kant moet komen ...tjah ..
nouw in iedergeval veel geluk r mee!
(y)

Nietmachine 28-11-2003 23:14

Je wil dingen weten en je heb zijn telefoonnummer.. Lijkt mij dat je hem dan kan bellen en hem dingen kan vragen? Of is dat een te makkelijke oplossing?

Jeopardize 28-11-2003 23:16

Geef hem een Sultana.

L-Love 28-11-2003 23:28

hahahha.. ik doe die sultana :P

-- MAar ik vind het zo stom staan om hem te bellen, ik bedoel ik bel nooit met hem, ja ooit wel eens gedaan een aardige tijd terug alweer.. ik ben gewoon verlegen.. terwijl ik t normaal niet ben, teken dat ik m echt leuk vind misschien

L-Love 28-11-2003 23:30

Citaat:

*bl4cKp34Rl* schreef op 29-11-2003 @ 00:08:
miss op een feest ofzow ... en een beetje oog contact maken en zo ----->>> in de normale volksmond heet dat flirten ... maja .. en tja ... kweenie .. maar als alles van 1 kant moet komen ...tjah ..
nouw in iedergeval veel geluk r mee!
(y)

Ja Flirten goed idee.. alleen t probleem ik woon echt totaal ergens anders dan heb en kom hem nooit tegen dus met uitgaan.. en mn school is ook niet zo een school die feesten heeft/geeft ofzo..

Jeopardize 30-11-2003 19:35

Citaat:

L-Love schreef op 29-11-2003 @ 00:28:
hahahha.. ik doe die sultana :P

-- MAar ik vind het zo stom staan om hem te bellen, ik bedoel ik bel nooit met hem, ja ooit wel eens gedaan een aardige tijd terug alweer.. ik ben gewoon verlegen.. terwijl ik t normaal niet ben, teken dat ik m echt leuk vind misschien

Waarom lach je?

Ik bedoelde het serieus.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10.