![]() |
Zo zonder jou
O, mij is geen licht op deze dag, zonder jou,
O, er is niets, wat ik niet mis, leeg, zonder jou, O, zonder jou, mijn hart gevuld met lege ruimte. Verdriet verplaatst zich van mijn borst en bevochtigt nu mijn ogen Stroom!, o traantje, en vul mijn lege handen, die zij zó hier achterliet mijn verdriet wordt tevergeefs geschreid de gedachte aan je spreidt zich verder uit en ontvouwt zich mijn gemoed omklemmend met haar armen dat jij, om wie mijn handen nat zijn, zonder wie de wolken, die de zon bedekken, diens aangezicht tot in elke tijd verbergen de nacht al dagenlang de maan aanklampt te blijven die mijn hart verzengt en een traan verlengt tot zee En alles niets oplost in niets jij, om wie ik dicht, jij zo node wordt gemist is mij een zekerheid gewis |
Een beetje lang, maar errug mooi! :o
*En zo herkenbaar momenteel, dus onderbouw ik mijn mening verder ff niet... :(* |
Ik kan er niet zo veel mee. Ik snap het gevoel en de sfeer, die komen wel over, maar ik struikel te vaak over warrige zinconstructies. Misschien kom ik er later nog op terug.
|
Citaat:
Bedankt voor de kritiek, Jamezy ook! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Succes ermee, en ga zo door, ik lees er graag meer van. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is zuur in de praktijk, maar op papier komen er mooie dingen uit. En zo heeft ieder nadeel zijn voordeel, dus don't give up (y) |
ach is het niet heerlijk om te huilen in de lente...
(nou ja herfst dan) :) |
whaha dat
Stroom!, o traantje, Dat komt zo sweet over...echt heel mooi! Verder vind je ik je gedicht ook mooi, maar wel beetje lang...! Maar dat had je al uitgelegd ...dus ja niets op aan te merken verder eigenlijk.. |
Een prachtig gedicht en ik begrijp je intentie ;)
Toch is het misschien fijn om haar je gedicht te geven. Een mooi gebaar... Liefde inspireert enorm..dat heb ik zelf gemerkt..ik ben ook nog niet klaar met mijn gedichten voor Santiago. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21. |