![]() |
Bong
Ik heb sinds kort een kleine bong. Nu wilde ik 'm gisteren gebruiken, maar hij werkt niet echt. Zal wel aan mij liggen, dus misschien kan iemand me vertellen hoe zo'n ding werkt. Alvast bedankt. (y)
|
Wat is een BOng?
|
misschien eerst water in doen?
|
in het grote gat beetje onderaan de wiet en bovenaan zuig je zeg maar en op dat kleine gaatje doe je je vinger...
uhm ja lekker onduidelijk, snap je het? |
Citaat:
|
ja dat zeg ik net, daar mot je je vinger ophouden!
|
http://picserver.student.utwente.nl/...19374&size=384
zet je vinger op het klapgat, prop de joint in het gaatje of doe wiet in bakje.... hijsen door de bovenste opening en tadaa..... |
vinger ervanafhalen voor je hijst...
dit doet me ergens aan herinneren: de eerste keer dat ik een waterpijp gebruikte /blaasde/ ik in de waterpijp. Het water spoot door de hele joint heen :(... (we hebben de joint niet meer kunnen oproken ;)) |
Citaat:
[OFF: whuahuahahahaha... sorry, heel lullig natuurlijk, maar toch wel beetje grappig...:)] |
Citaat:
|
Citaat:
|
wel aansteker erbij houden dan
|
Citaat:
en sorry Daster, ben hier beetje nieuw opt forum, en kzal niet meer lachen :) |
dat neem ik je niet kwalijk hoor :D
|
Citaat:
|
De bong tegen je mond aanzetten, gaatje dichthouden, wiet/hasj/whatever in de fik steken en tegelijkertijd zuigen, je ziet dat de bong gevuld wordt met rook, op je eigen moment het gaatje loslaten en je krijgt alle rook in je.
Ik weet bijna wel zeker dat je gaat hoesten als je de eerste keer een beste hijs inhaleerd. :D Verder nooit blazen in de bong, dan is je drugs doorweekt. |
Citaat:
|
bij ons is t de kickhole, maar ik rook alleen blows. maar ik geniet zeker wel af en toe van een waterpijp :P ik weet nog een keer hadden we een blunt (puur dus) gedraaid en ook nog ee waterpijp rond laten gaan, nou ik trok t niet, die hoest kwam echt op (bij iedereen trouwens) en tja veel water erbij en t ging wel weer :D
een vriend van me zette een keer de waterpijp aan ze mond (onder de paddo's was dat ook) en hij moest ineenkeer lachen en hij blief toen ook alles door de kamer :P maar ik hoop dat je vraag bij de boven staande reply's al beantworod is anders snap ik t ook niet meer :confused: |
rook soms wel es een wannabe waterpijp (0,5 liter colafles, dan hijsen).. maar blow toch veel liever, gewoon zonder iets :/
|
Citaat:
|
je moet et natuurlijk wel brokkelen hè
als je je wiet een beetje goed gebrokkeld hebt brandt het best, niet lang, maar genoeg voor een dikke hijs :D en elke hijs idd je aansteker erbij houden behalve als je gewoon een joint gebruikt, dan steek je die joint aan en klaar... omgebouwde 1.5 literflessen werken ook prima :D |
koop anders zo´n miniegasbrandaansteker, die hoef je niet zo irritant vast te houden :)
|
henk z'n bong was (y)
|
mjuh, maar jij bent toch wel een beetje raar exo :p Beetje me vriendin schoppen! :mad:
:D |
ja lach maar zeehond :o m'n kaak bijna gebroken :(
|
nou, dat lachen was eerder op het eerste deel van de zin
Voor de rest ben ik :mad: op exo! |
:o jajaja
nou :mad: is ook weer niet nodig hoor :p |
tis ook nooit goed he :p
|
Koest! Exo is best lief :D.
Ik heb gewoon die waterpijp niet uitgeprobeerd. |
Nogmaals m'n welgemeende excuses (je kan nog van geluk spreken dat ik m'n gympies aan had :| )
|
laten we het daar maar op houden :eek: :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:06. |