![]() |
Salaris als vlieger bij de luchtmacht?
Kan iemand hier mij informatie geven over het salaris bij beroepen als f16 piloot, apache piloot etc?
ik denk er over om eens te gaan solliciteren maar 10 jaar is een lange tijd en ik vraag me af wat je er voor krijgt... dus: -wat zijn de basissalarissen? -hoe zit het met het salaris als je bijvoorbeeld wordt uitgezonden naar afghanistan? -hoe krijg je een salarisverhoging bij de luchtmacht?(ik denk dat dat gepaard gaat met promovering in rang maar hoe gebeurd dat dan etc?) alle hulp is welkom:) bvd |
|
ik kan het salaris gedeelte niet vinden :(
|
no offence, maar als je droom is om vliegenier te worden dat boeit het niet wat het verdient. vliegeniers leven voor het vliegen, en die kijken niet naar het salaris.
|
Voor het leven, maar ze stoppen wel ruim voor de pensioengerechtigde leeftijd. :cool:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
ps. tuurlijk maakt het wel uit wat je verdiend. als ik daar dan klaar ben na 10 jaar wil ik niet 28 euro en 53 cent op de bankrekening hebben. (en ja, ik weet dat dat wel niet zou gebeuren;)) |
een stuk of 5000 euro per maand hoor. + bonussen uiteraard
|
Citaat:
|
Denk je uberhaupt wel door de selectie heen te komen? Natuurlijk verdienen die mensen goed, als de eisen zo hoog zijn.
|
het is t proberen waard lijkt me
|
Citaat:
|
is je neef vlieger bij de luchtmacht of bij de KLM(of een andere luchtvaartmaatschappij)?
en hoe lang is je neef al vlieger en welke rang is hij? (als hij bij de luchtmacht zit) |
Citaat:
|
Citaat:
|
De selectie is idd heel streng.
Iemand uit m'n klas heeft geprobeerd toe gelaten te worden, maar zowel lichamelijk als geestelijk is het ontzettend zwaar. En slechts een zeer klein deel komt er door. Maar als het echt je droom is, dan is het zeker de moeite waard om het te proberen (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:00. |