![]() |
Vraagje over oude tekefilmserie
Dag mensen
Ik ben hier nieuw ondat ik al weken met een brande vraag loop waar ik maar geen antwoord op kan krijgen. Op mijn werk weten ze het ook niet vandaar dat ik me hier heb aangemeld omdat ik het MOEt weten anders slaap ik nooit meer. Er was vroeger een tekenfilmserie over soort roze wezens met hartjes als neus die allemaal een sterrenbeeld voorstelde zowas er een leeuw, kreeft, vis ect ect... Ze woonde allemaal in een rondje bij elkaar op een sterrenplaneet ofzo Nu is mijn vraag HOE HEETE DIE SERIE??? Er staat mij iets bij van Star nog iets ofzo... dus als iemand mij hierbij kan helpen en eventueel plaatjes van die serie vind laat het dan ff wetene n bezorg mij een goede nachtrust Alvast bedankt en als er mensen zijn met dit soort gelijke vragen kunnen ze die anaf nu in deze topic stellen |
Ik weet wat je bedoelt, maar ik weet de titel niet. :o :(
|
Star Street.
Blieft. http://www.aowz68.dsl.pipex.com/cart...streetlogo.gif En site. :o Jeugdsentiment:D |
oh ja dat! :eek: vreselijk! afschuwelijk! waar is de kots smilie!
was vroeger mijn lievelingsprogramma :o |
star street was meesterlijk (y)
|
dope:) :rolleyes:
|
Omg dat was echt walgelijk (n)
|
Dat was een best vage serie, vond het niet zo leuk geloof ik. Maar ik kon ook niet meer op die naam komen. Had ik laatst ook met 2 andere series :o
|
Dat was zooooo gaaf. :cool:
:o |
ik vond dat echt niet leuk, bah.
ik heb trouwens nooit doorgehad dat die wezens allemaal een sterrenbeeld voorstelden :o |
Citaat:
|
Vroeger wel eens naar gekeken, alleen die serie was wel zó vaag :s
|
Citaat:
whahaha, hoor ik es wat nieuws:D ik vond ut wel koel:) |
Dat was wel gay ja :>
|
Ik heb het wel eens gezien, maar ik vond het eigenlijk walgelijk.
|
Citaat:
Om er maar een paar op te noemen. |
Citaat:
ik ook niet:D gingen ze dan niet op zo'n groen motortje door de ruimte naar een afval planeet (waar die flubber monsters leefden) tuffen?:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vage herinneringen komen boven!
Dat roze monster hieronder was eng http://www.aowz68.dsl.pipex.com/cart...et/baddies.gif |
Citaat:
'k Mis alleen nog David de Kabouter, Maple Town en Nils Holgerson in je rijtje! :D |
Ohwja, tuurlijk: Nils Hogerson! Hoe kan ik die nou vergeten! Kruimel is zwaar koel. :cool:
edit: en Wicky De Viking natuurlijk! Met dat neusje! Geweldig! :D |
|
En Sinbad de Zeeman. Dat was niet echt een favoriet, maar ik herinner me het nog als de dag van gister.
En Tiny Toons, daar was ik ook gek op! Net als de Rescue Rangers en Gummi Bears van Disney :D |
Jaaaaaaaaaaaaaaah!!! Gave serie, heb alleen nooit geweten dat het sterrenbeelden waren. wist ik veel, ik was vier ofzo..
En wicky de vicking! Met al die sterrenbeelden om hem/haar (benik na al die jaren nog niet uit) als zij/hij een idee had. En die vader! :cool: |
JAAAAAAAAAAAAAAH!!! ik was ook al op zoek naar de naam
geweldig gewoon, vooral de bad guys |
Citaat:
waarhebjediegekocht? magikzelenen?:o |
slijm slijm
|
Citaat:
|
|
aan Nils Hogerson had ik altijd een fokkin hekel, maar die hamster was dan wel weer leuk. :o
Dit was een gave serie: http://www.kindertv.org/plaatjesalbu...barbapapa5.jpg of Tom Sawyer en de Familie Knots. (van de laatste zag ik trouwens laatst herhalingen, vond het veel minder leuk dan vroeger.. herinneringen. :s ) |
Citaat:
|
Citaat:
Ohhh wat vond ik dat geweldig :| |
kent iemand Dinoriders nog!?
iedereen die ik er naar vraag heeft er nooit van gehoord :( met quest star en young star enzo... |
Bassie en Adriaan (y)
:p. Star Street vond ik geen **** aan |
Niet de beste tekenfilm, maar zeker wel leuk! (y)
|
Dino Riders!!!
daar zeg je me wat zeg, ik was die hele serie helemaal vergeten!! keek ik vroeger ook altijd naar, was cool. http://www.toyarchive.com/DinoRiders...omicCover1.gif en waar ik ook aan moest denken... http://arcturus.org/captain.jpg captain planet, he's our hero.. gonna take pollution down to zero! :cool: |
dat dino riders was idd cool :cool:
|
dinoriders zeggen me helemaal niets :o , de dino-baby's wel :)
|
dat starstreet keek ik altijd :o
|
dinoriders waren tog die ... ja die
was wel vet, heb dr nog ergens een videoband van liggen *gaat hem nu zoeken* |
Citaat:
|
Citaat:
:D :D :D |
Citaat:
|
Citaat:
Sinbad..Sinbad.. Sinbad de zeeman uit Bagdad.. Sinbad..Sinbad.. neem op je reizen ons mee...al je..vriendjes...wachten op jouw kleine Sinbad..Sinbad...Sinbad..neem op je reizen ons mee |
Citaat:
toen ik de site van starstreet bezocht, d8 ik opeens: oja! dat was t! ik was helemaal vergeten dat dat bestond! maar toen ik het zag kwam er weer wat boven. toch grappig!? :confused: |
Beertje Colargol! wow, dat is zo'n beetje het vroegste programma dat ik me kan herinneren, ik moet toen 3 zijn geweest ofzo.. (eh.. bij nader inzien vraag ik me af of ik me dit eigenlijk wel kan herinneren, de serie schijnt van 1968-1972 te hebben gedraaid en toen was ik er bij mijn weten nog niet... :confused: )
wow.. Ko de Boswachter, Rescue Rangers, Teddy Ruxpin (nog steeds een vreemde naam :rolleyes: )... de herinneringen... :roll: |
Citaat:
|
De Bluffers moeten ook weer terug
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:21. |