![]() |
Zo cheap mogelijk naar de garen
Wat is voor jullie de meest goedkope manier om zo gaar mogelijk te worden (alcohol, alles mag).
Ik raad Bonini van de Aldi aan (2,5 voor een fles ofzow) [edit door Mute]Beetje brak opgesteld [/edit] |
Portmans (ofzoiets) rooie port van de c1000 - 2,5 ofzo, idem met pikeurtje, ook c1000, rode vruchtenwijn (erg zoet!).
Pisang van de Aldi (geen idee) Meerdere flessen schuimwijn van de aldi (0,79 de fles dacht ik) en wat blowen. SUper de Boer: appeljenever (hebben ook bessen en amaretto van dat merk) tegen de 4 euro. zoiets? |
Waarom zou het 'naar de garen' worden ooit een streven zijn?
|
paar dagen niet slapen (y)
|
Citaat:
|
hard werken
krijg je nog geld voor ook nog tenminste dat schijnt :p |
Mensen, ff serieus blijven... ik heb dit niet voor nix heropend...
|
ik hou niet van 'zo goedkoop mogelijk'. liever dingen die ik echt lekker vind
|
1. keihard rennen als je geen conditie heb zoals ik.
2. Fles passie achterover gooien (lees: opdrinken). 3. weer rennen. 4. en dan alles ff lekker op je gemak onder KOTSEN !!! het is revolutionair en niet in de winkel verkrijgbaar !!! conclusie: heel cheap, en binnen 15 minuten helemaal gaar :) |
vriend(in) + slagroom + de hele avond de tijd = reken maar dat je daarna gaar bent...
verder:-fles passie -fles forrester dutch cream -zak gruis van de euro (20 euro) in 1 dag oproken |
Goedkoop bier voor 35 cent per halve liter!
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kunt bij de kruidenier voor 1,60 100 gram alsem kopen. Daar kun je dan een soort kruidenjoints mee draaien. (je kunt er ook absinth mee maken ;) ) |
gewoon best bier of euroshopper ofzo, 1 halve liter is 40 cent ofzo...
en koop soms zo'n goedkope huiswijn bij de appie voor 2 euro, maar wel goed zoeken, want meestal is de fles dan kleiner en maar 8 % alcohol. Ik doe aan prijs-kwaliteitverhouding = 2 euro 1,5 liter wijn, lekker en nog 12 % ook (y) en pilletjes ken je ook voor 2 euro kopen... |
ether
|
bij xenos hebben ze 1 of ander likeurtje best lekker 15 procent en per flesje 75 cent als je die 2 of 3 op hebt ben je best gaar en niet meer als 2 euro kwijt
|
witte wijn van de lidl, iets van 1,5 euro voor een liter en zooo zoet dat t net breezer lijkt
|
Citaat:
|
klinkt niet echt uitnodigend.
koop gewoon goedkope wodka, ben je zo lam. |
export bier- 0.37 per blikje...5liter voor 3,75 da's echt wel goedkoop
|
trek een plastic zak over je hoofd, heel hard gillen terweil (ei of ij?) je de trap op en af rent (y)
|
Citaat:
|
denk je soms dak pillen lekker vin ofzo, of die pep doorhalen?
om eerlijk e zijn vink die dingen wel lekker maar goed, het gaat om het idee! |
Citaat:
|
Citaat:
|
de goedkoopste manier om even high te zijn --> ether, verf, lijm,...
|
Ik haal soms een fles rode wodca(17,5%) van 10 euro of een fles sambuca(40%) van 15 euro
Of zoals eerder gezegd als je egt blut bent een fles vruchten wijn van 2,50 ofzo van die goedkope pisang van ook 2,50 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(voor 10 pleurie ken je btw 1,5 gr halen :D) |
voor 8 euro nogwat heb je bij de aldi 24 halve liters schultenbrau
daar kan ik waarschijnlijk het goedkoopst gaar van worden, maar dat koop ik alleen voor festivals. het hoeft voor mij niet zo nodig zo goeiekoop mogelijk. als ik maar niet tig euro's per avond kwijt ben. |
15 pillen + 3 gr speed = 15 € euro... Wanneer ik dit in één keer zou nemen, ben ik serieus KNEUS :s
Van het al eerder genoemde Passie-merk, bestaat ook Appelkorn, Ameretto, pinacolade e.d. Pinacolade o.i.d. ben ik bewijze van na één glas al 'gaar' omdat het ontzettend vunzig is :s Strorum 80% :o |
Citaat:
|
albert heijn passie :D
gebruikte ik vroeger altijd intensief om snel dronken te worden. Het spul was nog aardig te pruimen ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
25 xtc's... het zullen wel slechte pillen geweest zijn.
|
Citaat:
1 gram speed en 3 xtc's en ik heb na afloop al last van brain-damage (bijwijze van dus ;) ) |
had op me afgelopen verjaardag 7 pillen op en een gram pep. Hoeft ook ff niet meer van mij. Twas wel leuk enzo, heel erg zelf, maar die "aftermath" was zo zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
|
1 pilletje anti-reisziekte, of weet ik veel hoe dat heet. iig je word er heel erg tjill van, beetje van de wereld zeg maar, lijkt beetje op bezopenheid, alleen dan veel vager, drink dan 1 groot glas bier erbij en op het vliegtuig zoveel mogelijk gratis witte port en rooie port door elkaar, succes verzekerd :D.
ik was volgens iemand echt helemaal van de wereld, beetje voor je uit staren enzo :), wil ik eigenlijk nog wel een keertje :o |
misschien kun je opzich nog wel het beste een fles strorum halen
en dan gewoon met een rietje vet snel drinken kun je met 1 fles wel meerdere malen doen, en anders gewoon fles passie en pinacolada door mekaar drinken ofzo :o |
Drink to get drunk :D
|
waar kun je ether kopen???????? :D
|
Citaat:
|
Voor 1 euro 5: 4 nootmuskaatnoten, te halen bij de AH. Gegarandeed naar de garen.
|
Voor een klein fietstochtje naar de wei; een veld vol met gras. Gaarheid gegarandeerd (de bijwerkingen zijn op eigen risico.)
Henk Mul ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
sluit een weddenschap die je zeker wint...?k'denk ni da't goedkoper kan dan gratis
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:48. |