![]() |
Morbid Angel + Chimaira
20-2-2004 Podium - Hardenburg
21-2-2004 Nighttown - Rotterdam 22-2-2004 013 - Tilburg (Y) |
al een tijdje bekend, ze verdienen een betere support dan dit! Dat ze bands als chimaira en epica en weet ik veel allemaal maar thuislaten. Dat past totaal niet bij morbid angel die een degelijke support verdienen!
|
vette shit!!!!
representin' in 013 denk ik |
nou portie morbid angel vink nie erg :D
|
present @ 013 denk ik
morbid angel heerscht en chimaira is best aan te horen |
ik ga maar weer naar Nighttown. Daar heb ik ze in 2001 ook gezien (met Zyklon \m/) en het geluid is daar top (y)
|
Aha, dat zijn nou eens 2 zuper vette bands ;)
|
Hardenberg (y)
|
ik wist het. ik moet werk hebben.
|
Mja, grappige line-up wel. Morbid Angel is op zich wel leuk en chimaira is best gaaf (naja, voor zo'n soort band). Alleen epica is saaie muziek, maarja, saaie muziek biedt tijd voor andere dingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Carn + http://images.pravda.ru/images/newsline/beer.gif + http://www.gumey.com/coffee/images/sleeping.jpg |
Maargoed dat de heren Chimaira en Morbid angel u dan ruw uit uw slaap zullen doen ontwaken!
|
hoho klinkt verleidelijk dit
Morbid Angel heerst sowieso en Chimaira is ook best goed |
ze zouden het moeten combineren met de Hate Eternal, Dying Fetus, Deeds of Flesh Tour. Dan spelen ze hier in de effenaar als headliner en smijten ze die kutband van een Prejudice eruit. Kloar!
|
Citaat:
|
Mmhh, dat wordt Nighttown denk ik.
|
gare combo
|
supports zijn over het algemeen suff, maar Mobid Angel wil ik wel zien! :evil:
t staat trouwens nog niet verwerkt op de 013 site... |
Citaat:
maargoed denk niet dat ik er bij ben |
/ziet wel morbidangel.com gegevens :)
|
Citaat:
|
is dreadkraaltje* ook weer blij :D
|
ken heel chimaira niet? wat ist voor muziek?
|
Citaat:
Morbid angel staat op mijn: must see lijst. Ik ben wel presen in 013 denk ik. |
Nondeju, snappen die klote programmamakers dan niet dat je met carnaval geen concerten moet plannen.
Niet dat de gemiddelde metalhead carnaval viert, maar ik wel! |
is dan carnaval :eek: fuck (n) Dan moet ik zuipen en chicks versieren, naja dan maar combineren ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alleen Epica is andere koek. Chimaira en Morbid Angel is geen gare combo hoor. |
Citaat:
|
achja je mag ook weleens wat verder kijken dan alleen je eigen 'scene' hoor.
|
Citaat:
|
oe oe
|
Ik zou er heen gaan als ik niet zo'n fokkin teringhekel had aan death metal pits. En zo'n heel concert uit de pit blijven en in de hitte fijngeperst worden vind ik nooit zo leuk.
|
Citaat:
Ik vind ook niet dat er een echte death metal band mee moet touren. Epica vind ik wat ver gezocht. Maar in het commerciele cicuit zie je ook combi's als bijvoorbeeld Linkin' Park en Dillinger Escape Plan. Dat hoeft niet verkeerd uit ta pakken. |
Vorige plaat van Chimaira was idd wat meer nu misschien. Beetje FF invloeden hier en daar.
Vind het zelf ook leuker om een support te zien die wat andere muziek maakt, want zo leer je misschien weer eens een heel andere tak van muziek kennen. |
Achja, wat maakt het uit wat het is, het is in ieder geval goed.
Was het idee van die metalfests trouwens ook niet zoveel mogelijk verschillende bands bij elkaar gooien zodat er altijd wel mensen komen en je een vergaarbak krijgt van allerhande elkaar niet moetende (want niet precies hetzelfde) metalfans? :) |
ik ben deze keer ook weer van de partij, chimaira komt btw wel vaak...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga chimaira dan weer interviewen.
en carntje gaat mee. holadiee holadiaa. |
Citaat:
|
Ik ga misschien naar Nighttown, maar alleen als ik op de gastenlijst kan. Morbid Angel vind ik niks :p hmm nee ik denk toch niet dat ik ga, Chimaira heb ik pas nog gezien
|
Citaat:
gaan dan, want dan wordt et tijd hehe |
Citaat:
I'm going to hump you know who<33 |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:51. |