Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   paradsie hotel (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=674631)

ikaruz 27-11-2003 21:16

paradsie hotel

Heb net weer paradise hotel gekeken en vond het echt weer masterlijk. Nog beter dan temptation island ;) . Al die mensen die dan zogenaamd een geweldige vakantie hebben, maar niets anders doen dan ruziemaken (naja, ben ook weer niet zo naief dat ik denk dat ze alles uitzenden, ik bedoel geen drama, is geen kijkcijfers) maar goed. Het is weer lekker simpel vermaak en ik vroeg me af of er nog meer mensen naar kijken en wat jullie er dan van vinden.

zoef de haas 27-11-2003 21:21

Ik kijk af en toe
Het is opzig wel grappig maar niet echt dat je zegt van jaaa daar ga ik nou eens voor zitten maar als ik er toevallig langs zap dan kijk ik meestal wel gewoon. Het is idd wel leuker dan allemaal die andere programma's als Temptation Island en Alternative Love. Maar ja het blijft iets wat gewoon helemaal nergens over gaat een paar mensen die een btje gaan zitten ruzie maken om met hun kop op tv te komen
* er ziteen trouwens wel hele fijne exemplaren tussen die kandidaten :D *

wissie 27-11-2003 21:56

Ik heb de eerste uitzending gezien en vanavond ook, bij gebrek aan iets beters op tv. Ik vind het wel vermakelijk om te zien hoe ze alles doen om maar te kunnen blijven. Ik erger me altijd dood aan zulk soort programma's, maar toch kijk ik er af en toe naar.

742639 30-11-2003 17:07

Ik kijk het ook, tis echt grappig!
Waarom zit Dave dr in godsnaam nog in, die gast is echt te lelijk met zn 'menboobs'.
Zack is echt de leukste van ze allemaal, ookal is ie nogal arrogant, dat maakt hem echt schattig!!
Van degene die het kijken, wie is jullie favoriet??

MissCzechMeOut 05-12-2003 11:21

heb het gisteren gekeken, het rare is dat ik me eigenlijk vreselijk irriteer aan zulke arrogante sletterige mensen die zich vreselijk aanstellen om niks, maar toch kijk ik erna, daarna zag je een stukje over volgende week dat er een nieuw wijf bij komt, jezus de kapsones van die in de studio was tot hier te ruiken.

en dan dat ene meisje dat haar ex-vriend in eens daar was, echt zieliiiggg.

Pla 06-12-2003 13:26

Mijn favoriet is dus echt duidelijk: ALEX!

Jee hee, hij is ECHT leuk.. pff :o
Maarem, ik vind het altijd wel een leuk program hoor (y)

Pla 06-12-2003 13:32

mijn favo Alex: (21)
http://bc.images.trb.com/media/photo...06/8155144.jpg

Aurora 06-12-2003 17:50

Echt zo'n enorm fout Yorin-programma, niet normaal!!

Ik heb het afgelopen donderdag voor een deel gezien, echt my god, wat een stom programma. Vooral die Dave! Mijn God! :eek:

Shadina 09-01-2004 22:24

Citaat:

Aurora schreef op 06-12-2003 @ 18:50:
Echt zo'n enorm fout Yorin-programma, niet normaal!!

Ik heb het afgelopen donderdag voor een deel gezien, echt my god, wat een stom programma. Vooral die Dave! Mijn God! :eek:

Hehe. Ik vind het echt zielig voor hem. Hij is altijd de lul.
Maarre afgelopen week hej.. echt niet normaal met Keith enzo.. Dat ene wijf helemaal flippen omdat hij haar heeft gekozen. :eek: Hij moet toch iemand kiezen.. damn.. zielig mens. En ik begin me echt te irriteren aan Tony en al die kapsonesmensen daar.

742639 10-01-2004 17:21

Citaat:

Shadina schreef op 09-01-2004 @ 23:24:
Hehe. Ik vind het echt zielig voor hem. Hij is altijd de lul.
Maarre afgelopen week hej.. echt niet normaal met Keith enzo.. Dat ene wijf helemaal flippen omdat hij haar heeft gekozen. :eek: Hij moet toch iemand kiezen.. damn.. zielig mens. En ik begin me echt te irriteren aan Tony en al die kapsonesmensen daar.

Ik snap wel dat Amy (dat wijf waar jij het over hebt) ging trippen, want zij en die jongen die eruit is (Zack) hadden een soort van relatie en ze geeft echt heel veel om hem.
En Zack was ook mijn favo. :(

Shadina 10-01-2004 17:38

Citaat:

742639 schreef op 10-01-2004 @ 18:21:
Ik snap wel dat Amy (dat wijf waar jij het over hebt) ging trippen, want zij en die jongen die eruit is (Zack) hadden een soort van relatie en ze geeft echt heel veel om hem.
En Zack was ook mijn favo. :(

Jah dat weet ik. Hij moest gewoon iemand kiezen.. wie hij ook zou kiezen.. hij zou toch mensen kwetsen. Ach boeiend.. ze zien elkaar wel weer na paradise hotel.

Wave 12-01-2004 18:58

Ik vind het echt super dat Zack eruit was.........al dat eeuwige gezeik over dta AMy niet in hem geintereseerd is en dat zijn mama hem eheft achtergelaten enzo.......en dat groepje deed echt maga lullig........zoals Kirsten tegen Keith zei op die boot over dat hij hun er echt niet uit moest sturen omdat hij er anders uit lag.......echt zo triest........en dat ze die strings niet aan deden.........maare Alex is toch wel de leukste en Toni....grr stom mens.........."zo praat je niet tegen mij" .......zucht....

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:56.