![]() |
van geur veranderende parfum
Ik heb twee flesjes parfum die ik al zo lang op mijn kamer heb staan dat de geur is veranderd, lees:het stinkt. Kan ik de oude geur op de een of andere manier nog terugkrijgen? En hoe kan ik voorkomen dat de geur van mijn andere parfums ook verandert?
|
nee, kan niet.
voorkomen; zorgen dat het eerder op is, dan dat het gaat stinken. |
Van parfum heb ik niet meer verstand dan wat ik ruik. Om met Seneca te spreken: Optimus odor in corpore est nullus. Vrij vertaald: De beste lichaamsgeur is geen lichaamsgeur. Laat je parfum niet weer van geur veranderen! Gooi het weg, en snel!
|
Koop een nieuwe.
|
:confused: kan dat dan??
|
Hoewel het er niet op staat, zit er ook aan parfum een houdbaarheidsdatum
|
om m langer goed te houden kun je m wel in het doosje bewaren of iig op een donkere plaats zetten. Maar nu is er niets meer aan te doen dan een nieuw flesje te kopen of te stinken :p
|
Ja je moet het koken
of je koopt een nieuwe, dat werkt in ieder geval |
Citaat:
|
het vaker gebruiken....
|
Gewoon een nieuw flesje kopen, en bij dat nieuwe flesje
het ook gebruiken, ipv het te laten verrotten. Lijkt me sterk dat je de oorspronkelijke geur weer terug kunt krijgen door koken ed, maar goed, als je het wilt proberen zal ik je niet tegenhouden. :) |
Ja, en wat zou een nieuwe flesje parfum nu kosten? :)
|
je parfum blijft langer houdbaar door het in het doosje en in het donker te bewaren. Ook moet je het niet al te lang bewaren want de geur gaat toch achteruit.
|
Weer wat geleerd :o :)
|
echt een onderwerp voor de kantine?
is er geen forum dat Chemische Mengsels en Brouwerijen heet? of kan dat komen? |
Beetje jammer dat bij m'n veldfles ;) hugo ook amper meer blijft hangen...achjah, toch bijna op..maar keer een nieuwe kopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Ja, dat kan heel goed. Door een nieuw flesje te kopen.
|
een nieuw flesje kopen en het gewoon elke dag gebruiken en veel
|
Citaat:
toch niet in de keuken he, het lijkt me dan dat het huis een maand onbewoonbaar is door geuroverlast. nieuwe kopen lijkt me de meest verstandige optie (y) |
Ruilen met de (lekkere) parfum van je zus! Heb ik ook gedaan:D Succes verzekerd!(y)
|
opdrinken, schijnt echt te werken:) Die nare geur verdwijnt gelijk:)
|
Citaat:
|
Loopt deze topic nog steeds bovenaan? :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46. |