![]() |
gaan/blijven eten in Grootwarenhuizen...
Al eeuwen vraag ik mij af... wie gaat er nu gaan eten in zeg nu... ikea, Makro of andere grootwarenhuizen - restaurants ...
hier dus de vraag, waarom, wie? hoe? waarom? en ... is da lekker? zit namelijk in de branche... Greets Ozark Henry |
als ik moet van m'n ouders, dwz ze zeggen: laten we even bij de Hema wat gaan drinken. Ze hebben niet echt veel keuze maar het is meestal wel lekker.
|
Ik heb laatst bij de Ikea gegeten en ik moet eerlijk zeggen dat ik het erg lekker vond.
|
Ik eet zo af en toe wat bij HEMA, V&D of IKEA en ik vind dat je dr best goed kan eten. Je moet er geen wonderen van verwachten maar het is best lekker en goedkoop natuurlijk.
|
Vroeger ging ik altijd met m'n moeder naar de Hema of V&D als we iets wilden drinken in de stad. Bij de ikea gaan we nu ook wel vaak iets drinken, gewoon om ff uit te rusten en te kletsen. Niet omdat het nou lekker is ofzo.
Makro vind ik echt niks |
Citaat:
|
af en toe wil ik wel eens lekker gaan eten bij V&D in utrecht,daar heb je van die lekkere broodjes, fruit en andere dingen (y)
|
Af en toe een broodje met zo'n superlekker sapje bij de V&D en soms lunchen bij de Bijenkorf.
|
wie zegt dat zoiets ongezellig is? ik vind je stelling niet echt goed geformuleerd. die poll vul ik dus ook niet in.
ik vind het trouwens wel lekker eten. vooral de V&D vind ik prima. soms hebben ze alleen wel weinig. ze vullen dat altijd zo vreemd aan. |
Ja, soms lekker, maar duur..
Dat wil ik invullen eigenlijk :S Bij de Ikea ga ik wel eens met mijn ouders eten, gewoon koffie met gebak (die platte "taarten" met bleke chocola en puisten. Ow wat zijn die zaaaaaaaaaaaalig). En soms haal ik een broodje kruidenkaas bij de V&D tijdens het winkelen. Maar dat is errug duur. |
Lekker en goedkoop? Niet dus
Ik zweer bij La Place van de V&D maar dat is zooo duur.. Ik stem dus niet, en ik vind het trouwens ook een beetje dom dat hier een poll bij goed, maarja. V&D dus (y) |
Ja hoor.
Waarom? Omdat je na een hele dag rondsjouwen in de winkel wel ns zin hebt om ergens te gaan zitten en iets te eten. En waar kan dat dan t beste dan in de winkel zelf? Dan heb ik t natuurlijk vooral over V&D (hmm kruidenkaas) Bijenkorf, Ikea ed. |
Ja, waarom niet? De grote warenhuizen zorgen goed voor hun klanten, dus ik heb er totaal geen probleem mee daar te eten. 's Avonds vind ik het wat minder, maar overdag als lunch is het echt prima, vooral als je aan het winkelen bent.
|
Als het zo uitkomt is het best te doen hoor.
|
Ik vind het toch niet erg gezellig en daarbij ook nog redelijk duur. Dan haal ik liever of even snel iets bij de snackbar of Bakker Bart of ik ga echt uiteten.
|
mm, ik eet alleen daar waar t leuk uitziet enzow, naja kijk als je erge honger hebt er dr is nix beters in de buurt... maar kzou t nie opzoeken
|
Citaat:
|
Als ik met familie wegben oid
|
Ik stemde op Ja, Lekker en goedkoop. Maar. Ik vind meer dat het moet zijn 'Ja waarom niet?', want zoals Wishfuldreaming al zei: Het is helemaal niet zo goedkoop.
|
moet je bij de IKEA dan ook zelf je eten in elkaar timmeren?
|
Het is meestal toch wel erg onder de maat. Niet vervelend bedoeld maar het warme eten is meestal niet te eten (ok bij de bijenkorf weer wel) de broodjes zijn meestal erg lekker. Bij de v&d wat broodjes en vers sap halen doe ik eigenlijk iedere week wel 1x , voordeel van de v&d is dat je meestal erg goed uitzicht hebt in de restaurants :)
|
Citaat:
|
Ikea -> lekkere pasta (vegetarisch met paprika en tomaten)
Makro -> lekkere vol-au-vent Alma (wel niet gebonden aan warenhuis, maar ook groot commercieel studentenrestaurant) -> lekkere broodjes |
ik heb het nog nooit geprobeerd...
ik kom ook nooit in winkels als de ikea en de makro.... |
Citaat:
|
Laatst een keer bij Ikea toen we voor een kast gingen kijken, was best lekker. En meestal bij V&D of de Hema tijdens een dag winkelen ofzo, de verse sap bij V&D is altijd wel lekker :)
|
Ik ga er wel eens wat drinken, of iets kleins zoals gebak eten. Maar niet echt uit eten, dat doe ik toch liever in een gezellig klein restaurantje...(bovendien zijn die warenhuizen zo goedkoop nog niet :s )
Oh, Ikea is een uitzondering, daar is het eten wel heel lekker! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:40. |