![]() |
zoenen met tongpiercing
wat vinden jullie er van om met iemand te zoenen die een tongpiercing heeft?
ik heb zelf een tongpiercing en heb er weinig last van en merk er zelf niks van met het zoenen. Maar mijn vriendin vind het wel lekker. Maar wat vinden jullie er van? |
lijkt me niet speciaal
geef mij maar vlees op vlees |
Ik dacht dat het wel anders zou zijn, maar het valt hartstikke mee
|
voor mij wel... me vriendin vind het wel wat hebben :)
|
het blijft toch gewoon hetzelfde met of zonder stukje ijzer.
|
schijnt erg lekker te zijn... toch mijn vriend maar eens overhalen voor tijdelijke tong-piercing:D
|
Een jongen met tongpiercing vind ik écht nix. Oh sorry daar ging het niet om. Nog nooit geprobeerd dus
|
ik vind het niet echt mannelijk een tongpierc =p
|
Ik vind het wel iets speciaals hebben hoor :). Twee keer met iemand gezoend met een tongpiercing, zeker wel lekker *mjah dat zijn andere dingen ook :o *.
|
*heeel even off-topic*
waarom vind je een tongpiercing niet mannelijk? |
Beetje gay vind ik het.
|
ik vind het wel veel lekkerder ik heb er zelf een en dan voelt het ook veel lekkerder
|
was wel grappig ;)
|
niet erg speciaal, wel leuk ook bij andere zaken omtrent seks waarbij ej je mond/tong gebruikt :cool:
|
Citaat:
|
nog nooit gedaan
maar als ik de kans krijg en het is een leuk persoon dan zou ik het zeker doen mij lijkt het wel speciaal |
volgens mij is het wel een aanrader als ik me vriendin moet geloven ;)
|
Ik ga er binnenkort toch echt een laten zetten :cool:
|
Citaat:
|
Geen idee, nog nooit meegemaakt. Denk ook dat dat niet zo snel zal gebeuren, de meisjes die ik leuk vind (en waar ik mee zoen) hebben geen tongpiercings.
|
Citaat:
tenzij je er een of andere elektroshock op loslaat...neh |
Ik heb ooit eens gezoend met een jongen met tongpiercing en het was echt super! Goed dat kon ook aan mij liggen, want ik was 15 jaar en helemaal in de wolken van zo'n 'oude' jongen... Hij was 18 toen...
Ik zou nog wel eens een herkansing willen, kijken of het weer zo geweldig is:) |
Ik heb het nooit mogen meemaken.
|
mijn vriend heeft dr een, maar ik merk dr weinig van.
|
Citaat:
Vond het wel grappig (y) |
Het lijkt mij nogal vervelend, zoenen is altijd zo lekker zacht en dat zit er opeens een hard stukje metaal tussen... maargoed, ervaring heb ik er niet mee.
|
Best wel geil hoor :o
|
Citaat:
|
is leuker dan zonder! ;p
je kan spelen met dat staafje [= beetpakken *grijns* |
ik weet t niet heb zelf een tongpiercing maar nog nooit met iemand gezoend die er een had :'(
|
als je tegenstander ook een tongpiercing heeft moet je uitkijken dat j eniet in elkaar blijft hangen...
|
Citaat:
|
'k heb er zelf al 1 en met twee staafen roeren is te druk in de kom.
|
Ik zou het niet weten.
Heb er zelf wel eentje, maar daarmee weet ik nog niks. |
Citaat:
Serieus: ik ben er benieuwd na. Maar mijn vriend zou er never de nooit niet een nemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ligt eraan.
tongpiercing + tongpiercing is sowieso geil. |
Citaat:
je moet dat ding niet willen opeten ofzow [= gewoon mee spelen :D |
Citaat:
|
Ik heb een keer met een jongen gezoend met een tongpiercing, ik voelde er eigenlijk niet echt veel van, maar ik vond het stiekem toch wel geil. :o
|
Citaat:
euh?.... IMHO *confused* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mmmm....ik vind t echt veel fijner dan met iemand zoenen zonder tongpiercing
|
Citaat:
|
heb er zelf 1... voor mij niet veel specialer dan zonder. voor jongen was dat wel zo. maar vooral bij andere dingen als zoenen... :) soms doe ik hem uit omdat dat ook weer even leuk is. zonder kan ik toch wat "wilder" zoenen. meer zonder na te denken ofzow. bij piercing ben ik toch wat voorzichtiger geworden ofzow? :s
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:08. |