![]() |
[Vraag]Ps2 online
Zijn er hier mensen met ervaring met het online gaan met de ps 2? Ik heb daarover namelijk ff een paar vragen.
[list=1][*]Is het makkelijk in te stellen?[*]Hoeveel kost het?[*]Wat moet je allemaal aanschaffen?[*]Wat voor internetverbinding/provider heb jij?[/list=1] Ik heb zelf op het moment een basic adsl verbinding bij xs4all met een ethernetmodem die via een hub naar diverse pc's wordt verdeelt. Hopelijk genoeg info zo. Anders kunnen vragen nog gepm't worden. Dankjewel alvast |
Citaat:
2. Modem kost 35 euro los, je kan beter een pakket kopen waar modem bij zit : Hardware online + modem, 40 euro d8 ik, of Twisted Metal Black of Socom of zo .. 3. Niks, zo te zien heb je een hub, gewoon internet sharing doen en een lan kabeltje van hub naar ps 2 modem 4. Adsl Lite van HetNet, ik kan er makkelijk op dus jij zal geen probleem hebben, al raden ze aan om zeker met 512 (basic) er op te zitten! Nog meer info nodig? |
Citaat:
Denk dat k tegen eind dit jaar wel ga proberen, vooral met het oog gericht op wat er komen gaat (oa. Gran Turismo 4). |
Dus je vind race games wel koel, miss Need For Speed: Underground niks voore je?
|
Citaat:
|
socom online is vet, instellen is wel veel gedoe vond ik
|
Moet je ook niet via socom doen maar via central station ...
SPeel jij ook koel! Mijn nick is: Jolt Rush NL (Clan Dutch Elite) Of: DOC_[Mikal] (www.dutchonlineclan.nl) ;) Maar vind socom beetje saai geworden steeds hetzelfde .. w8 op Socom II, SHOTGUN TIME!! :D Vind alleen iri dat als je in Eu west speelt, 9 van de 10 servers zijn alleen maar n00bs! :) |
Conclusie, veel te duur.
|
pfffff wat een vragen :p
|
Citaat:
ik vind 40 euro nou niet bepaald te duur voor zoiets.. |
Citaat:
|
Citaat:
je begrijpt toch wel dat je alleen betaald voor een modem bij ps2 online? Het is niet zoals bij xbox-live dat je nog een maandabo betaald. |
Citaat:
Als je geen maandprijs betaald is het wel relex. Er zit dus geen maandprijs aan? |
Citaat:
|
Alleen FFXI, everqeust moet je voor betalen, maar is op de pc ook rest is gratis! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
XBOX is maandprijs en dat sucks. |
Citaat:
|
Maar bij de x-box moet je waarschijnlijk niet voor games betalen, sony heeft bij ps 2 de producers zelf laten kiezen of ze de mensen laten betalen of niet! :)
|
Citaat:
Kijk ik begrijp dat je vast iets anders bedoeld, maar doe es specifiek zijn... :D (niet dat geld me iets boeit, en die xbox ook niet, ook al ziet pgr2 er wel heel bruut uit) |
x-box kopen dan een programma downloaden voor de pc, x-box via de pc met internet verbinding laten lopen, en huppa, zijn wel allemaal gecrackte x-box live users zeg maar ..
Is allemaal illegaal, precies hoe het werkt weet ik niet maar zo had ik het gehoord van een vriend van mij die zelf een x-box heeft! :D |
M'n Besluit staat vast.
Zodra ik m'n salaris binnen heb verdwijn ik gelijk in de richting van de winkel om Socom incl. netwerkadapter te kopen. :D |
Moeten we kijken dan leer ik je meteen wat leuke dingentjes ....
Leuke spotsz, DOC_[Mikal] ben ik, beste clan van Benulux met socom :D:D 6e van Europa ... Ben alleen niet meer zo goed, paar weekjes niet meer geoefend...dusz.. Als je niet geloofd: www.socombattles.com ,daar moeten we ergens tussen staan: Dutch Online Clan! |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30. |