![]() |
dat 'kopier' gedoe..
word jij gekopierd qua kleding? of kopier je zelf?
en wat vind je ervan? iemand uit mn klas zegt dat ik haar al vanaf het begin dat we elkaar kennen heb gekopierd. ze zegt : ikke skater, zij skater, ik gothic, zij gothic... en laatst heb ik gehoord van een vriendin dat ze zei dat zij ook dr haar rose wou verven, maar dat k dat toen eerder had gedaan. dat noemt ze kopieren. ja, sorry dat ik gewoon eerder mn haar rose verf :confused: ... en zij is nu kakker geworden, en dan zit ze nog te klagen dat ik een copycat ben...maar ben ik nu kakker? nope. het lijkt dat haar leven alleen maar om dat gekopier gedoe draait. alsof ze daar altijd op let. maargoed, als zij dat zo graag wil geloven, is dat haar probleem.. wat vinden jullie ervan? |
Citaat:
hoort bij de leeftijd.. |
ik vind dat je gewoon moete kopen en aandoen wat je mooi en leuk vind en ookal heeft iemand anders dat al.. who cares..
ik kan wel begrijpe da u vriendin het niet leuk vin dat je helemaal van stijl veranderde wanneer zij dat deed... vrij onlogisch wanneer je enkel jezelf bent.. mss "kopiër" je haar wel!! |
:| ... leer...spellen.... :|
Both of you... :nono: |
Citaat:
maar ik veranderde niet van stijl omdat zij dat ook deed...dat ik er niet meer duister uit wou zien, in dezelfde periode als haar..tja :confused: maar weetje wat het rare ervan is? eerst zei ze van : ja jij kopiërd mij helemaal niet, jij bent gewoon jezelf blablabla..... en nu : waaaah lelijke groene kikker, en nu heb je weer diaree haarkleur waaaaaaa copycat!! ze gedraagt zich naar haar uiterlijk.. |
ahhw wat schattig
|
Ik vind het vrij logisch dat als je iets bij een ander ziet die 'cool' is en je datgene ook 'cool' vind, dat je dat, misschien ongemerkt, kopieerd. Toch?
|
ik had eerst ook een 'vriendin' die mijn kleding na-aapte, haar haar t zelfde verfde.
ze belde me zelfs op om te vragen of ik even langskwam om tegen de kapper te zeggen hoe ze mijn haar gedaan hadden, zodat zij het ook zo kon doen. maar na een tijdje had ze gelukkig haar eigen schtijl ontwikkeld. mensen moeten zichzelf ontwikkelen denk ik, en daar hoort dat bij. als ik bij andere mensen iets leuks zie wat bij mijn stijl past, wil ik dat ook, logisch toch? |
zoals Harry Müllisch zou zeggen:"wat vindt je van mijn nieuwe bril?"
|
Ze is kakker geworden, wat lief.
|
Ja ik denk wel dat ik (onbewust) dingen overneem (kopieer zogezegd) van anderen. Iedereen wel denk ik.
Wat ik er van vind? Niks mis mee, zolang er maar genoeg diversiteit blijft. |
ik vind het altijd wel grappig als iemand je kopieerd dan voel je jezelf toch veel cooler dan dat je zo'n foute style heb dat niemand je wil kopieeren
|
Citaat:
|
pijpkind
|
Citaat:
|
Citaat:
en volgens mij bent ge 'duister' en gaat da nie zo ineens weg wete.. ik vind u vrij raar.. en snap u nie echt... kan aan mij ligge zenne |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik word niet gekopieerd kwa kledingsmaak. -_- *verrassing.
zelf doe ik dat uiteraard wel. nouja, iedereen eigenlijk wel, maar ik doe het subtiel, ik neem soms idee'tjes van anderen over zonder dat andere mensen dat opmerken. &ik haal veel van wat ik zie op internet, best handig, want dan is er niet zoveel kans dat ik iemand tegen kom die hetzelfde draagt. |
Citaat:
met 'duister' bedoel ik dus gothic. |
Citaat:
|
zo iets heet pubertijd, en toch doet iedereen het, jong en oud
|
Nee, het is ze nog niet gelukt om mij op een kopieermachine te leggen..
Ik kopieer liever.. |
Gewoon doen, en kleden hoe jij dat wilt. Niemand anders heeft daar wat me te maken.
|
Citaat:
|
Het hoort inderdaad bij de leeftijd. Maar het lijkt me niet vreemd dat andere mensen je kunnen inspireren qua kledingstijl. Misschien een kledingstuk wat leuk staat of iets wat erg leuk gecombineerd is, maar dan kopieer je iemand nog niet gelijk helemaal.
|
ik haat van die mensen die van die fases hebben. ik ben alto sinds ik mijn eigen kleren mag uitzoeken en dat ben ik nu nog steeds
|
Fuck die shit.
|
Je kan je ook gedragen volgens je cu2 en gewoon zeggen " fuck die shit! "
|
iedereen kopiert.
Niemand maakt z'n kleertjes,schoentjes en sokjes zelfs |
Ik heb een kloon in de klas zitten.
Vorige week had ze hetzelfde kapsel en hetzelfde truitje. (n) |
ik draag negen van de tien keer grijs in combinatie met rood, dus je moet wel heel saai zijn wilje mij kopieren
|
Citaat:
|
wie kopieert niet?
|
iedereen kopieert. ik ken niemand die niet kopieert
|
Ik kopieer
Jij kopieert Zij kopieert Wij kopieren Jullie kopieren Wij hebben gekopieerd. Er horen eigenlijk ook nog puntjes op, maar dat over het hoofd zien vind ik dan nog niet zo erg... Als je maar NIET spelt: "Je kopierd" AUW! Zo, dat moest ik even kwijt:) En verder: Doe wat je zelf wil.. Denk niet in hokjes, boeiend als je kopieert of mode-gedrag vertoont.. De mode volgen is sowieso al kopieren, omdat 90% (Ok, dat zou misschien een lichte overdrijving kunnen zijn) van de wereld in diezelfde mode-kleding verschijnt. Maakt het uit? Neuh, als je het maar draagt omdat je het mooi vindt, en niet omdat 90% van de wereld het draagt. Tot zover de wijze lessen van Xia...:| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar nog steeds schrijf je het puberteit en niet pubertijd
|
iedereen kopieert elkaar, iedereen heeft alles ergens van afgekeken bijna
een paar uitzonderingen met een heeeeel eigen stijl misschien niet maar alles heb je vrijwel gekopieerd in wezen. |
word @ italianboy & grandmommy :)
|
en het is ook heel logisch dat men kopieert, dit is gewoon dieren/groepsgedrag. het is al een oeroud gegevn dat mensen groepsdieren zijn, en elkaar kopieren. inderdaad enkele uitzonderingen daargelaten, maar 99% kan er niet omheen dat hij/zij kopieert
|
ik had ook zo'n vriendin, ziek werd ik ervan, had een bepaalde wijde skate broek gekocht, liep ze er de week erna ook in, met truien, shirt, schoenen, agenda, armbandjes, haar, enz, enz...
zelfs de muziek waar ik naar luister!!! eerst luisterde ze altijd trouw naar k3 en the m-kids!!! en nu opeens naar nightwish enz. dat klopt niet.. en sinds ik pas verhuisd ben, gaat ze nu ook met mijn oude vrienden om :( en loopt ze over mij te roddelen... leuk zo'n persoon .... |
gezellig zon 'vriendin'
iedereen kopieert.. echt.. |
Ik word zo moe van al dat kopieer-niet-maar-wees-jezelf-denk-niet-in-hokjes-gezeur.
Jezus. De wereld is een grote bioindustrie en iedereen zit in een hokje. Kies de leukste uit zou ik zeggen. En zeik nou niet dat je jezelf bent, want dat ben je toch wel. Je kunt onmogelijk niet jezelf zijn. Zowel, dan mag je me dat leren. |
ach, eigenlijk let ik er niet eens meer op of iemand mij kopieert of ik iemand anders. als ik dat zou doen, dan zou ik helemaal paranoide worden denk ik. 'oh nee, hij kopieert me ik moet maken dat ik andere kleren aandoe!' ik moet zeggen dat ik persoonlijk maggie gylenhaal en emo mensen geweldig eruit vindt zien, en die kopieer ik van harte!
|
Citaat:
ik kopieer ook hoor, ik wil al heel lang van die soort van gympen, zwart met vlammen op de zijkant (geen allstars) maar andere, ik weet alleen niet waar ik ze moet kopen :( ik zag er ieamnd mee lopen, en ik d8 ik moet ze ook, maar ik heb ze nog niet :) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:03. |