![]() |
Ik ga
mijn goudvis voeren.
daaaaag allemaal |
goh
|
Dit is DK, niet Onzin. :D
|
Wat leuk. Hoe heet je goudvis?
Post de volgende keer even op het goede forum wil je? |
doeii
|
doe jum dan de groetjes van mij?
Ik moet bij goudvissen altijd aan nijlpaarden denken, maar dat komt omdat ze paars zijn. |
Hum...:p
|
Laat niet perongelijk het hele potje erin vallen he! Succes ermee! hehehe :D :D :D
|
byebye!
|
Doei. (y)
|
Veel succes. :)
En vertel even hoe het ging als je klaar bent. (y) |
Laat je ze niet schrikken? Zometeen krijgen ze nog een hartverlamming, en vissen reanimeren zo vervelend..
mijn vissen zijn eg neurotisch.. hoe heten ze eigenlijk? |
ga maar gauw ja
|
Adios!
|
Die is al 2 uur eneen kwartier bezig met het voeden van die beesten.. Zou SSER weten dat ze zich dood kunnen eten?
|
Citaat:
Misschien is dat de bedoeling, dat ze sterven ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
volgens mij is SSER ze inmiddels aan het begraven
|
wat een topic:D
waarom waren mijn goudvissen altijd na 3 weken dood?"Dan spoelde mn moeder ze weer door de wc. Vies stinkwater... |
Citaat:
|
was ik dan zo slecht:(
vandaar dat de vriendjes ook niet lukken!! Ik denk dat ik maar weer eens wat goudvissen ga kopen om het te oefenen. |
In dat geval raad ik je een hamster aan, dat zijn bijzonder liefdevolle beestjes
Behalve als ze je in je vinger bijten en niet willen loslaten, zodat als jij je vinger optilt ze eraan hangen natuurlijk, maar dat laten we even buiten beschouwing |
Mijn vader heeft mijn vissen door de wc gespoeld :D
Ik gaf mijn goudvis nooit eten en er zat een scheurtje in zijn kom, elke dag bijvullen en niets aan de hand. Totdat ik het een paar dagen vergeten was en Vicky op een ochtend dood in zijn kom lag :( :D |
Een nobele daad (y).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoe zinloos
|
Citaat:
2x aan kanker oid. |
Citaat:
Gecondoleerd met dit bijna onverwerkbare verlies ;) Zijn de begraven of gecremeerd? ;) |
Wrong forum, volgende keer Onzin aub.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34. |