![]() |
orgineel
Hoi :) hoi!
Wie weet er eens een orginelere manier (als bijv. vingeren) om klaar te komen? |
wattenstaafje
|
Tantrische seks. Bij de concurrent (nee, niet GoT) hebben ze hele subfora gevuld met oefeningen.
|
Met iemand anders zijn/haar vinger?
|
vibo natuurlijk. en ik heb ook es ergens gelezen dat de waterstraal (niet te hard en te warm) van je douchekop ook wel lekker kan zijn.
|
Er ging een roddel over iemand bij wie ik op de middelbare school zat dat ze het met een barbiepop deed. En ik heb ook ooit eens iemand in geuren en kleuren over haar nieuwe maatje, de electrische tandenborstel, horen vertellen. Niet met de borstelkant natuurlijk he; het handvat trilt ook. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ehm, over je fietszadel wrijven als je fietst :P (moet je wel ver voorover leunen, anders raakt je clitoris 't zadel niet... en het beste een rokje aanhebben en dun katoenen ondergoed :P) |
Citaat:
|
Klaarkomen kan maar op één manier. De manier waarop klaarkomen in gang wordt gezet niet. Als je dat graag wilt weten, moet je eerst even je vraag veranderen. :D :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: ik ken wel iets, maar dat kan ik niet op het forum zetten. Dilemma. :s |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Komkommer
Curry Worst (y) :D |
Citaat:
|
Citaat:
masagestand van de douchekop vibo dildo whatever |
Citaat:
Ik vond er niets aan. |
nog nie geprobeerd ik hou het wel op het normale vingeren en neuken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe kan je nou klaarkomen van een wattenstaafje...
maar goed , ik weet ook geen originele manieren. |
FISTFUCKEN *mwhauauaha*
of je daarvan klaarkomt.. lijkt me niet.. |
Citaat:
|
:evil: je kan 't altijd proberen toch ;-)?
|
Citaat:
|
that's the spirit
|
Citaat:
|
tafelpoot :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jouw avatar lijkt precies op mijn jong katje.. Alleen dan is de mijne wat ouder |
met zo'n elektrisch speeltje
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06. |