![]() |
mooiste
voor de mannen..
wat vind het het mooiste aan het lichaam van een vrouw en waarom? voor de dames.. wat vind je het mooiste aan het lichaam van een man en waarom? |
Haar gezicht, dat lijkt me toch wel logisch.
|
Eigenlijk zijn ogen (das ook mijn obsessie :rolleyes: ) ...
Gewoon omdat je er vaak zoveel in kunt zien; zoveel uit kunt halen. En bij sommige mensen zeggen hun ogen zoveel meer dan hun woorden ooit zouden kunnen zeggen.. Dus daarom eigenlijk... Nou ja ik ben ook pas veertien hè :p Liefs, Margriet |
Citaat:
:o |
Zandloper figuur. (y)
|
verschilt per persoon
de ene kan prachtige ogen hebben terwijl de ander een mooi gezicht heeft |
Ogen ( liefst donkerbruin tot zwart )
Wenkbrauwen ( wtf au of ou ?? weet ik niet meer :( ) Lippen |
Dat verschilt per jongen, maar alles kan leuk zijn. Ik kan echt uren staren naar een leuke onderarm met mooie blonde haartjes, mooie brede schouders, lange donkere wimpers, grote handen; maar ook hoe iemand loopt, zijn stem, geur, lichaamswarmte.. Tja, ik kan niet kiezen :o
|
Dikke tietuh (y).
|
Onder de hals eigenlijk vooral haar navel :o een mooi figuur kan compleet geruïneerd worden door een minder mooi naveltje en een middelmatig figuur kan fantastisch worden door een mooie (y)
Verder is een mooie bolle kont belangrijk (y) |
Wat is er nou mooi aan een bolle kont :S
|
Citaat:
Bovendien is het gewoon mooi. Lekker rond, zacht, mmmm :) |
Citaat:
|
Hmm, ik ga toch voor de buik, mooi slank en zacht.. :p
|
Een complete vrouw :)
maar vooral het gezicht, de ogen en haar figuur. |
Citaat:
|
Citaat:
|
de ogen. Ik houd van jongens die "met hun ogen kunnen spreken".. :confused: ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen.
|
zijn buikje, en het gezicht natuurlijk he, hij moet uitstraling hebben!
|
z'n hoofd en uitstraling.
|
Het bos hout voor de deur. :o
Nee, serieus: haar uitstraling. |
uitstraling.. Die ligt voor een groot gedeelte in de ogen, dus kies ik denk ik toch voor de ogen....
Verder vind ik een beetje figuur ook wel belangrijk, maar niet het belangrijkste. |
Bij mannen vind ik een strak buikje gewoon zo mooi. Er hoeven geen spieren aan te kleven, als hij maar mooi strak is. Een lekkere kont is ook belangrijk en een mooie kaaklijn is aantrekkelijk.
Bij vrouwen vind ik een zachte, gave huid enorm mooi. En een mooie slanke nek is ook heel mooi. Ik val op mannen, maar dit zijn echt dingen die ik aan vrouwen gewoon aantrekkelijk kan vinden. |
Het gezicht, duh :P. Daar kijk je daar, daar zitten allemaal van die leuke dingen in als ogen en lippen enzo...
Als je het hoofd niet meerekent, dan de rug/schouders/bovenarmen, die combinatie, denk ik. Behalve bij iemand die wit&mager is, of bij iemand die echt vet is. |
ogen
|
de glimlach, ze moet spontaniteit uitstralen
qua vormen enzo ga ik voor de benen |
Onder het lichaam vallen volgens mij de ogen niet, dus.. Dan de buik. Een lekker zacht buikje met haar en een vetlaagje, dat vind ik prettig.
|
ogen, figuur, rechterpink
|
Ogen, liefst groen ( :rolleyes: ).
Lippen zijn ook belangrijk. En verder, tja, het lichaam op zich. En ze moet niet te klein zijn (rond de 1.74 :p ). Duidelijk genoeg? |
als je geluk hebt de rug.. en waarom; omdat er weinig zo mooi is, als een mooie mannenrug :)
|
Ogen en Lippen. :o
|
een gebruind lichaam en een behaarde borst :bloos: :o
en armen vind ik ook wel mooi om naar te kijken :) en z'n snoetje natuurlijk :) xxx |
Ik heb eigenlijk geen idee wat ik nou echt het mooiste onderdeel vind. Ik vind het meestal heerlijk om tegen de zijkant van zijn kaak aan te kijken zeg maar. Verklaar me gerust voor gek :o
En verder uhm... weet ik het niet. Lippen en ogen, maar dan moet ie dus wel mooie lippen en ogen hebben :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind de ogen wel belangrijk, en het haar :cool: en liefst groter als mij :)
Bij een meisje de buik en het haar :) |
Gezicht en haar, verder de heupen, dijen en kont.
Die zeggen alles over de rest van het lichaam, als het daar goed zit is de rest vaak ook goed |
Citaat:
|
Citaat:
|
Handen... :bloos: (en lengte....van zijn lichaam :p)
|
Citaat:
Bij mannen vind ik standaard de rug wel mooi, maar bij mijn vriend vooral zijn billen :o |
Ik vind het supermooi als een jongen een btje een gespierd buikje heeft, dus geen sixpack ofzo, maar ook geen vet. Ook vind het cool als hij een lekker strak kontje heeft:) Lekker cliché weer...
Gezicht is natuurlijk ook belangrijk, vooral mooie (blauwe) ogen! |
ik val ontzettend op lange jongens, en op jongens met donker haar en lichte ogen... zucht
|
bij een man: zn rug!!! zow mooi als die een beetje gespierd is!! mmmmm!
|
Ik vind zelf het geheel mooi alleen als ik zou moeten kiezen eehh.. zn heerlijk gespierde armen!! :D
Mn vriendje vind het geheel ook het mooiste en als hij zou moeten kiezen dan koos hij mn kont, buik, borsten. ogen, lippen haar :D |
fjoe wat een vraag :D
Ogen kunnen me aan het staren krijgen. Een mooi plat (niet gespierd) en lekker zacht buikje. (ieh zo aaibaar :D) een mooi kontje, strak maar met een zachte uitstraling zodat je er wel overheen wíl aaien. Haar (op zijn hoofd dan) Ik vind mooi haar erg leuk, lekker dik en het liefst zo donker mogelijk. tja :) |
- Ogen.
- Lippen! - Billen. - Lang. - Handen. |
aan vrouwen kan ik hun haar heel mooi vinden. daar kan ik echt jaloers op worden. en een man moet een mooie kaaklijn hebben, mooi haar, goed verzorgd en een mooi figuur, beetje strak wel
|
Citaat:
|
Waar zit iemands kondje? :confused:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20. |