![]() |
HELP ik ben verliefd :(
Ik zit namelijk met het probleem dat ik verliefd ben op een van mijn beste vriendinnen maar ik durf het haar niet vertellen omdak ik bang ben voor haar reactie en wil haar niet verliezen.
Wat zou ik het beste doen volgens jullie?? xxx |
Als ik verliefd zou zijn op een goede vriendin van me zou ik eerst kijken wat voor soort jongens ze leuk vindt. Dat kun je goed doen, je kent haar immers, het is een vriendin van je. Ook kun je op een vriendschappelijke manier dichtbij haar komen. Dat is goed. Bouw het uit, probeer te ontdekken wat ze leuk vindt, speel spelletjes, maak grappen en onthou: een flauw geintje of een 'truth-or-dare'-spelletje kan uitlopen op seks :)
|
Op wie kan je nu beter verliefd worden dan op een goede vriendin? ik zou het haar niet meteen vertellen, maar gewoon op "de veroveringstoer" gaan, beetje flirten (niet al te opvallend) en als ze reageert, dan weet je genoeg. een goede vriendschap die eindigt in een relatie..beter kun je het je niet wensen toch?
|
Ik ben ook heel lang verliefd geweest op een goede vriendin van me, heb het dr uiteindelijk maar verteld. Ze heeft me afgewezen, maar we zijn sindsdien nog hele goede vrienden, niks aan het handje dus.
|
Een zeer goede basis voor een relatie is vriendschap.
|
ga ervoor knul!! niet geschoten is altijd mis...
succes (y) |
Doe je in dit topic nou precies dezelfde mededeling als in de ander ?
|
ja dat is hetzelfde als die andere ik heb iets verkeerd gedaan sowwy
|
ehhh
ZOEKFUNCTIE??? |
ik heb ook zo'n situatie gehad (eigenlijk zit ik nu wéér in zo'n situatie =-S)
Ik had vorig jaar dus net zoeits, k heb het haar ook gewoon verteld, ze wees mij ook af, maar tot nu nog steeds erg goede vrienden. Zoals trumpetlover zij: Niet geschoten is altijd mis... |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:44. |