![]() |
X-Mass MetalFest, 21 December, met oa Nile, Deicide.
Wie gaat er nog meer? :)
Extra informatie: THE CHOICE 16:00 - 16:35 Graveworm 16:50 - 17:25 Dew Scented 17:40 - 18:25 Finntroll 18:40 - 19:25 Amon Amarth 19:45 - 20:30 Nile 20:50 - 21:50 Destruction 22:10 - 23:10 Deicide KLEINE ZAAL 16:30 - 17:05 band TBA 17:20 - 17:55 Nemesis Irae 18:15 - 18:50 Scarve 19:10 - 19:50 Aborted 20:15 - 21.05 Misery Index -- aanvang zaal open 16.00 uur 15.00 uur entree € 30,00 v.v.k. € 30,00 + € 3,20 service vanaf 19 juli |
present
|
jah tuurlijk ga ik daar heen
wel minder dat aborted in de kleine zaal speelt maar okey deicide,destruction,amon amarth iig in de 'grote' zaal (y) |
ik zou gaan voor nile en amon amarth, maar die heb ik allebei al een keer eerder gezien.
Nile is wel erg bruut live! |
als die laatste band nasum is wil ik wel gaan......maar dat zal wel niet
|
ik ga zeker weten. Heb gister het kaartje voor ijn verjaardag gekregen en zoals de progrmmering er nu uit ziet ben ik om 4 uur in the choice en kom ik er om tien over 11 pas weer uit.....heersch!!! :)
|
hmm ik zou komen, totdat ik MOEST werken...
|
zoiets doe je PLANNEN....
|
amon amarth... mijn bandje... :( maar ik kan niet denk ik...bla ga niet in mijn uppie
|
Citaat:
Ik vind het wel kut dat ik eerder weg moet om de trein te kunnen halen (anders moet ik de hele nacht in tilburg doorbrengen) en dus een stuk van deicide mis :S |
tilburg is te ver... das f*cked, ik bedoel minder....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm.. ik zou op zich wel willen gaan voor nile, maar die heb ik toch al gezien. was wel erg gaaf om te zien. maarja...tilburg.. :|
|
FINNTROLL!!!
ik heb er zin in :) |
Citaat:
|
Destruction!!!!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
Weet er nog wel wat mensen wonen, en anders ga k gewoon de hele nacht in de Drie Gezusters feesten!!!!! :D :D :D :D :D |
Citaat:
Groningen in de 014 |
Ziet er heerschend uit, maar ik ga niet zoveel aan reiskosten betalen.
Misschien volgend jaar :) |
IK ben er klaar voor
:evil: |
iemand btw kaartje kopen?
|
Morgen X-Ma$$Fest :D (y) :evil: ik heb er zin innnnn :)
|
Morgen feesten daaro in de 013 en zoals het er nu uit ziet ben ik om 16.00 uur in de grote zaal en kom ik er pas om 23.10 weer uit na de laatste band. Gewoon allemaal goeie bands achter elkaar.....het gaat weer geniaal de pan uit heerschen!
|
Ben natuurlijk weer van de partij
|
nog enkele uurtjes te gaan :)
|
Ik ga er nu heen... moet nog eerst 2,5 uur in de auto zitten :(
maar dat is de moeite wel waard :D DESTRUCTION!!! |
Was wel zwaar vet :D
Alleen was de geluidskwaliteit niet altijd optimaal, dan weer iets te hard en bij andere weer te zacht :) (voor zo vet TE hard kan) :P |
X-Mass was weer moooi!!
vooral Destruction en deicide!!! :evil: volgend jaar zeker weer (y) ik ben trouwens ook alleen maar in de 'grote'zaal gebleven dus ik kan nix zeggen over die andere bands wie ik niet heb zien spelen.. het was wel een relaxte Dag :D (y) |
X-mas was weer ubervet. Heb alles in de grote zaal gezien en heel veel bier gedronken. Het was gezellie en heel erg goeie bands.
|
Ben ook alleen in de grote zaal geweest :), fintroll was weer heerschend, alleen onder destruction zijn we wat gaan eten, laatste 10 min van gezien... achteraf jammer
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21. |