![]() |
bot dat uitsteekt:S
keb aan mn linker pols op het punt, waar je hem zegt maar draait.., n dikke knobbel als k mn hand naar beneden doe..
heeft iemand anders dit ook?of heb k weer ns iets aparts :D |
Volgens mij is dat normaal. Het ligt er een beetje aan wat jij onder een 'dikke knobbel' verstaat, maar iedereen heeft daar wel een knobbeltje zitten.
|
lijkt me vrij normaal.
ik heb het ook tenminste.. |
weetje ik heb het ook!
aan de linker en aan de rechter kant! dus ik denk dat het wel iets normaals is :) |
Ik zie bij mij iets verschijnen dat niet hoger komt dan een paar mm.
|
Ja, daar komt dan inderdaad een knobbeltje... gaat vanzelf weg als je vetter wordt :P
|
Citaat:
bij mij zit ie er namelijk altijd, ook als ik m'n hand gewoon houdt. (lijkt me ook logisch, want dat bot gaat niet weg als je je hand anders houdt) |
Ik heb dat ook en bij mij komt het gewoon omdat ik hele dunne polsen heb en dat bot moet toch ergens blijven he. Volgens mij is dat gewoon een onderdeeltje van je polsgewricht en dus heel normaal.
|
Helaas jongen, het is niets aparts... Zoek maar weer verder naar andere dingen die abnormaal zouden kunnen zijn. :P
|
helaas is dat de ellepijp die daar eindigt.
|
allemaal heel geweldige antwoorden..maar bij mij steekt t dus ongeveer 2 cm uit :confused:
En ja; alleen als k mn hand zo naar voren buig..en wel gek dat ieder1 dat heeft...hier in de buurt ken k niemand die het ook zo heeft ( of zo extreem dan..) maarja.. :rolleyes: |
2 cm is wel behoorlijk veel :eek: :p. Nou ja, zolang je er geen last van hebt, heb je toch nog iets om over op te scheppen :p.
|
Bedoel je misschien het uiteinde van je ellepijp bij je pols?
Kan je niet een foto posten, zodat we het eens kunnen bekijken? :) |
*rolt met zijn ogen en oefent zo hypnotiserende werking uit*
Bring him to my laboratory! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:22. |