![]() |
Telefoonsex
Ik heb dit nog nooit gedaan, en zou dit echt heeeel graag een keer willen doen.
Maar wie heeft dit wel een keer gedaan met een ONBEKENDE, en wat vond je ervan? Waar heb je dit afgesproken? Want dit lijkt me ook onwijs tof! Ik hoor graag jullie ervaringen! |
Dat heb ik weleens gedaan.
Eén keer heb ik jongetjes aan de telefoon zitten naaien, dat was niet serieus. We zaten daar gewoon met een groepje meiden en we hadden niets te doen, dus één van die meisjes had wel een nummer van zo'n lijntje waarbij ze zelf gesprekjes kon aannemen. We hebben de mafste verhalen verzonnen om te vertellen aan de telefoon. En nog een keer; ik had niet door dat hij serieus was :o. Maar goed, hij heeft lol gehad en ik kwam erachter dat ik nog best overtuigend kon overkomen. :D Ik kende hem niet zo heel goed overigens. |
Ik zou zeggen: in de telegraaf staan voldoende advertenties, kies maar een nummertje.
|
Alleen met eigen vriend. En occasionally zijn we samen ons aan't vervelen en dan belt een gezamelijke vriendin van ons op die ver weg woont. Dat mondt ook uit in de meest interessante dingen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
idd als je een vriendin hebt kun je daar mee telefoonsexen, maar of een ander ( onbekend ) meisje daar voor in is weet ik niet, moet je uitproberen, gewoon wat willekeurige nummers bellen en dan maar kletsen..... |
In regionale kranten staan vaak ook nummers van meisjes die er niets mee verdienen, en dus amateur zijn... mobiele nummers wel, dus toch vrij duur...
Ontopic: Nooit met een onbekende gedaan, alleen met m'n vriend :) |
Citaat:
|
Wel eens gedaan, met iemand van dit forum, dus totaal onbekend was hij niet. Ik vond het wel geil, elkaars ademhaling en dergelijke horen. :o
|
Fleet Admiral schijnt hier een ster in te zijn :p (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heb ik ook weleens gedaan, ook met iemand van dit forum (ok stiekem wel vaker dan 1 keer :o) maar goed, het was...uhm...interessant :D
|
Nooit gedaan:p
|
Citaat:
|
Alleen wel eens met mn vreind gedaan.. Was wel grappig..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
draai wat willekeurige nummers.
tuut tuut hallo met **** -hallo, spreek ik met melanie? nee met **** -o.. naja, nu ik je toch aan de telefoon heb, alles goed? uhh. ja? - mooi, heb je zin om ff te babbelen? en dan natuurlijk niet gelijk over sex beginnen he... --------------- denk trouwens niet dat dit echt een goed idee is ;) |
Citaat:
|
euhmm.....ga naar chatbox....zoek geil iemand uit...(zie je wel aan de naam :p) vraag mail...voeg toe op msn...praat....vraag telefoonnummer...en bellen.....lukt vast ;)
|
jep, heb ik gedaan, in een chatbox afgesproken haar te bellen, (was best veilig moest je een nummer bellen en dan bevoorbeeld 31# en dat was haar tel nummer dan, dus je hoeft niet echt je tel nummer te geven, goh wat boeiend, nou..)
ik bel haar en hebben we lekker een tijdje zitten tel sexxen wel leuk, beter dan chatsexxen (ben rechts maar die is al voor de muis :P, goh weer zo boeiend,ja zeker,wil vast niemand weten, denk je :rolleyes: ) |
Citaat:
|
bel liever een vriendin, dat is goedkoper en in de meeste gevallen nog geloofwaardiger ook nog
|
dit lijkt me niks, in het echt lijkt het me veel beter (oftewel: over telefoon lijkt me klote :p)
|
Citaat:
|
Citaat:
ooooohh....was jij dat! ;) |
Maar hoe vind je zo iemand, ik ga niet zomaar iemand die ik ken opbellen, en steeds verder gaan, het lijkt me juist spannend met een onbekend meisje die je dus nog nooit gezien hebt, en die ook telefoonsex wilt...
|
Citaat:
|
Lijkt me niets, het is althans niets voor mij.
|
telefoon sex lijkt me ook erg geil... ik bel wel eens zon 0906 nummertje. maar met een persoon die ook wat terug zegt ;) lijkt het me wel wat spannender
|
Ik heb het vroeger (basisschool) weleens gedaab, nou ja, we belden weleens naar een sexlijn (toen nog gratis).
En dan je lach proberen in te houden :D Verder heb ik weleens iets gedaan onder een telefoontje van m'n vriend (die toen mijn vriend nog niet was). |
Ja.
Weleens gedaan.. Met bepaalde mensen enzo.. :o :bloos: Was erg leuk en verassend vaak.. *grin* :bloos: |
Citaat:
|
een paar mensen.
och tis nog op 1 hand te tellen :p Ben er lichtelijk verslaafd aan :o |
2 weekjes terug voor t eerst maar wel met een bekende. met een onbekende gelukkig geen ervaring. lijkt me nix.
|
Citaat:
|
Nooit serieus! Vroeger had je zo'n gratis nummer...heeft iemand in dit topic het al eerder over gehad. Je kon direct apart...of in de carroussel...ik ging dat altijd bellen met vriendinnen toen ik een jaar of elf was :o De grootste lol gehad!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01. |