![]() |
Maak jij zelf muziek?
Zo ja, hoe en wat en waar en en en...? :)
|
ja ik maak zelf muziek
thuis of in oefenruimte of ergens anders zelfs op school met cello, bassgitaar, gitaar, zang, piano, drumstel, keyboard, xylofoon,. fybrafoon, enkele blaasinstrumenten en contrabass ja ik ben veel zeidig :P |
ik drum vanaf ergens in mn 16de levensjaar
geen band nog maar komt verandering in over 2 weken hoop ik |
ik zing met de radio mee...geld dat ook? :p
|
ik speel trompet bij een dweilorkest en ga beginnen met een eigen bandje waar ik trompet en eventueel basgitaar ga spelen.
verder kan ik keyboard, kerkorgel, gitaar, veel blaasinstrumenten, saxofoon, bekrasp (mondharmonica) en nog wat instrumenten. |
Nee.
Hoewel ik soms wel heel hevig kan dijenkletsen. |
ik ben sinds kort gitarist in een bluesband, en verder ben ik best wel veelzijdig eigenlijk... piano/keyboard, bas, saxofoon, drummen. I do it all. en ik ben de laatste weken een beetje aan het klooien met een mondharmonica wat ook wel leuk is af en toe
ik vind het nog steeds jammer dat ik niet ben gezegend met een goede zangstem tho.. maar ik kan wel redelijk bruut in een microfoon schreeuwen |
ik speel een beetje gitaar
ben ook gitarist in een bandje Uncontrollable Runs |
Ja, ik speel bas, drums en een beetje gitaar...tijdens het repteren en optreden van mijn bandje Snooze
|
Citaat:
|
|
ik moet over een half uur een optreden geven voor zangles... help!
|
Citaat:
:cool: fucking gemotiveerd. |
ik drum, maar ik maak eerder herrie dan dat je het muziek kan noemen...
|
ik speel gitaar en ga straks de blits maken met jeskola buzz
ik speel nog wel meer instrumenten maar die zijn niet zo blits nou ja piano is wel un peu blits |
ik speel dwarsfluit.
maar niet in een band. &ik speel basgitaar. alleen ik heb er zelf nog geen. maar als ik die heb, mag ik gelijk bij een bandje. ik speel kut, maar ze vinden me stoer ofzo. :cool: |
Ik speel 1,5-2 jaar basgitaar en nog geen jaar gitaar. Verder kloot ik soms wat aan op een keyboard.
Ik speel gitaar en keyboard in Reflushed. |
ik drum soms wat.
|
gitarist in zowel The Allmighty Hekwerk Terreur Inc. als Theering.
Beide Treu Aryschk Blakc Metol. |
|
Ik speel dwarsfluit..
|
Ik speel geimproviseerde muziek op gitaar, speel klassieke stukken en jazzstandards op piano/keyboard en componeer 'neo-klassieke' muziek.
|
mjuh, kmaak herrie op mepc :)
|
Ik speel meer muziek dan dat ik ze maak...
Harmonica en bas |
Citaat:
ik heb net een nieuwe pc en daar ga ik binnen nu en een paar dagen de top40 mee bestormen. |
Ik drum nu 2 jaar; heb les en speel in een bandje.
|
een jaar of 4 bas in een band, daarvoor 4 jaar gitaar.
|
Ik kan goed koken das ook interresant toch?
|
Gitaar (akoustisch) en keyboard
|
Citaat:
|
ja
hoe? ik zing en ik bas waar? bij martin |
zang gitaar excessum.nl
|
Ik speel gitaar. In de schoolband, en in een muziekschoolprojectje. En daarnaast probeer ik zelf wat te schrijven wat ik zelf speel op de computer :)
|
Ik speel saxofoon.... in een groep met allemaal verschillende soorten, ik speel de sopraan, das de hoogste saxofoon, ik heb ook vaak de leidende partij
|
Citaat:
|
ik drum en zing in de vrouw van joao.
ik schrijf teksten en zing ze voor the missing coins. |
Ik ben songwriter/zanger/gitarist in mijn band Float A Ziggy, die bestaat uit nog een gitarist een basgitarist en een drummer. Wij spelen Stonerrock/Hardrock/Metal/Grunge combinaties. We zijn aankomende weken bezig met de opnames van onze eerste demo en we hebben het eerste optreden voor een paar honderd man begin januari.
Ik ben songwriter/gitarist/drummer/bassist in mijn sideproject zonder naam. Samen met een vriend van me maken we hele vreemde muziek, van aparte folklorische melodische rock tot en met blues. |
Speel cello oa met een kwintet, een ensemble, nog een volksensemble en in een orkest...
Zing ook graag, heb zangles, zing in een groepje van 3, en zit bij een koor... Soms speel ik in een van de ensembles ook wel piano, ligt eraan welke muziek we spelen. :) |
ik maak hele vunzige :) electropunk ,nou ja ik doe de gitaar dingetjes,
|
|
Citaat:
moet niet gekker worden die tomhouding |
speel basgitaar in 2 bandjes
|
yep ik speel gitaar en sinds anderhalf jaar ook trombone :cool:
gitaar speel ik een band (http://www.shenanigans.nl/) en trombone doe ik gewoon thuis of op de muziekschool.. ohja en ik maak ook wel es muziek op de computer (met reason) |
speel waldhoorn in t dorpsorkest hier. soms zijn er periodes dat ik in 3 orkesten en een samenspelgroep zit:| ja, dat is veel.
ow ja. en blokfluit:o maar toen was ik 6 |
Citaat:
|
lol
|
ik speel piano
voor 7 jaar denk ik nu. |
Ja ik speel drum in een band die vandaag weer een start heeft gevonde na een jaar pauze. :D
|
Ik zit in Combat Mission, maar alles wat we doen is vechten en stoelen naar het publiek gooien, dus dat schiet niet op.
|
mja, beetje frunniken op de puter..
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:11. |