![]() |
Broek
Ik kan nergens zo'n soort broek vinden:http://www.attitudeholland.nl/media/202jea_b.jpg
zo ong dan.. had laatst op internet ook eentje gezien met voor de helft zwart en de andere helft zo geruit.. egt vet :D weet iemand waar Ik die zou kunnen kopen, en 't moet t liefst niet zo duur zijn.. dankuwel :) hehe |
Nou onder andere bij Attitude Holland waar je dat plaatje ook vandaan hebt.... www.attitudeholland.nl (als ik me niet vergis).
|
Citaat:
|
Waar vind ik-topic.
|
Citaat:
en Muzzle, ik wil m oowk graag passen, en ik ben redelijk arm.. en heb dus niej zo makelijk 70 euro bij elkaar.. |
laat maar zitte !
|
:o bah.. kvraag gewoon waar je die kan kope..of iemand een winkel weet..
|
Citaat:
|
jezus christus van nazareth!
|
onjuist..
geef gewoon een fucking normaal antwoord..is tog niej zow moeilijk..? jullie lijke net allemaal kleine kindere die andere mense niet acceptere die zichzelf durve te zijn..sielig hoowr.. |
Citaat:
@ Topicstarter Je kan ook eens kijken op het Waterloo plein in Amsterdam of gewoon in een 'alternatief' winkeltje. |
Citaat:
|
Zoiets hebben ze vast bij de Coolcat.
|
mm denise.. bij de coolcat.. nee daar zullen ze dat nooit hebben...
dionnetje.. normaal typen is niet zo moeilijk,, en @muzzle :P.. op t waterlooplein.. daar hadde ze 2 maanden geleden niet van die broeken.. en bij ons in den bosch hebbe we maar 3 van die winkeltjes.. en hebbe ze niet van die broeken :( *edit*iig iedereen bedankt voor reacties.. hehe |
Ontzettend lelijk :r
Bij de Blue Moon in Nijmegen hadden ze die d8 ik.. |
Ja, bij de coolcat idd. In alle soorten kleuren en maten! Ik vind m ook wel cool, die broek :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |