![]() |
Dikke bobbel
Ik heb een hele dikke bobbel onder mn oksel, ik heb het trouwens al een keer eerder gehad en ik vroeg me af waar dat van komt.... Misschien van het scheren ofzo? Of deodorant??
|
Misschien moet je niet hele dagen met je rechterhand omhoog lopen :|
|
Opgezette lymfklier zou kunnen
|
bezoekje aan de huisarts overwogen?
|
Ja idd grote kans dat het een lymfeklier is.. als het aanhoudt even langs de dokter.. :)
|
Dit had ik ook. Ik ben ermee naar de dokter gegaan. Die heeft een klein sneetje gemaakt (echt heel klein) en toen geprobeerd het ontstoken spul eruit te drukken. Waarschijnlijk heb je dit ook. Gebeurt wel vaker volgens de dokter. Vooral op die plek, het kan komen door vooral scheren en het gebruiken van een deospray. Iets van een ontstoken zweetklier, of een andere klier. Wel heel vervelend! Het zit ook vaak bij de lies of langs een haarrand bij je hoofd (achter je oor).
|
is nog ergens een topic over. Moet je effe zoeken.
|
omg :| wat toevallig.. ik heb dat nu dus ook weer, gisteren ontdekt.
ik heb dit ook al een paar keer gehad en wist niet wat het was, gelukkig gewoon weggegaan dus.. maar is wel vervelend. dus wat is het nou? een opgezette lymfklier? :o |
ik voel achter m'n oor nu ook een bobbeltje, maar dat zit er al zo lang, ik laat het maar gewoon zitten
|
Achter je oor kan het een opgezette lymfeklier zijn. Dit gaat vaak vanzelf weer over, maar zo niet dan moet je het even laten zien bij de dokter. Die kan vaak door voelen wel onderscheid maken of het een opgezette klier (lymfe) is of een ontsteking (bv een steenpuist).
|
ja?, maar ik heb echt geen zin om daar een afspraak voor dokter voor te maken. Afspraken kunnen hgier ook alleen onder schooltijd en ik heb er totaak geen last van
|
Citaat:
|
Als je er geen last van hebt of wat dan ook kun je het gewoon laten zitten idd, maar ik bedoelde eigenlijk ook een beetje in het algemeen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23. |