![]() |
kan geen hotmail account aanmaken
Ik weet zelf niet zo veel van computers en zo dus heb ik ff een vraagje, want ik kan bij hotmail geen e-mail account aanmaken en ook geen .net paspoort. Dus kan iemand mij hellpen wat ik misschien kan doen zodat ik toch een hotmailadres kan nemen????!
|
Waarom kan je er geen aanmaken? Krijg je soms een foutmelding ofzo? Zo jah... welke.
|
de aanwijzingen opvolgen :confused:
|
Nou, er staat: Deze pagina is tijdelijk niet beschikbaar (en dat is hij al 2 jaar niet) als ik op dat balkje druk van 'nieuwe account aanmaken'. Er staat ook bij dat je iets aan je instellingen moet doen of zo, maar niet WAT je eraan moet doen.
|
En als je het nou vanaf een andere computer probeert? Misschien komt het idd door je instelling van je eigen computer. Probeer t ns zou ik zegge...
|
Hotmail is hier gewoon beschikbaar hoor. Heb je soms een Firewall die dwarsligt? Zo jah... ff uitzetten.
Of je Internet Explorer instellingen op Default zetten. In je Internet-schermpje -> Extra - InternetOpties -> Geavanceerd -> 'Standaardinstellingen Herstellen'. Op een andere PC proberen kan uiteraard ook, zoals hierboven al werd gezegd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar kan soms ook te beveiligd zijn, zodat het dingen tegenhoud waarvan hij denkt dat het een veiligheidsrisico is, maar eigelijk geen kwaad kunnen (verminderd risico). Zoals bijvoorbeeld bepaalde dingen weergeven op Internet-pagina's. |
het lukt niet. Heeft iemand anders nog suggesties?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In jouw ogen zou goed kunnen betekenen dat je hem "optimaal/allerveiligst hebt ingesteld, en alle opties hebt aangevinkt die mogelijk zijn te beveiligen" dan kom je hotmail niet op. |
misschien heb je je cookies uitstaan?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53. |