![]() |
Fancy Fair
Ik moet die jaar voor de school samen met klasgenoten een Fancy Fair voor een goed doel organiseren.
Alleen, we kunnen nog wel wat originele ideeën gebruiken, heeft iemand van jullie een idee voor een activiteit, spel, dans oid? |
koekjes bakken, pannenkoeken, wafels, oliebollen, koffie/frisdrank....
kleine rommelmarkt houden :confused: |
Maak/regel een rad van fortuin of een ander soort grootscheeps spel. Verkoop lootjes en haal van een rommelmarkt voor een zacht prijsje wat zooi wat je als prijzen uit kan delen.
Het is maar een suggestie... Voor kleine kinderen: Grabbelton, succes verzekerd. |
Ik deed mezelf voor als waarzegster
|
Citaat:
|
maak een rad, en vraag aan plaatselijke bedrijven prijzen met de belofte dat bij elke prijs van hun aangeboden door .... zegt
en het belangrijkste de opbrengsten moeten voor een goed doel zijn |
Bedankt voor de ideeën, ik denk dat we daar veel van zullen doen, ik zoek nu nog iets origineels, iets groots iets dat mensen trekt.... :o
|
- boodschappenkrat vullen met boodschappen en mensen de waarde ervan laten raden, degene die er het dichts bijzit wint het boodschappenkrat
- zelf dingetjes maken en verkopen en de opbrengt naar een goed doel doen - rad van avontuur |
Sportieve activiteiten.
|
Citaat:
|
appeltjes :)
|
Citaat:
Over de sportieve activiteiten, ze hebben nu een voetbal en basketball toernooi en we willen ook een airtumbling baan neerzetten. Rad van Avontuur denken we nog ff over na. Meer ideeën...? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:14. |