![]() |
medusa / downward spiral
Medusa
gothic dark wave electro industrial DJs: Dion & Krat locatie: The Force Amsterdam Nederland prijs: 10 EURO van: 21:00 (deur dicht na 2:30) tot: 4:30 The Downward Spiral DJs: CO2 & Spud locatie: Baroeg Rotterdam Nederland prijs: 5 EURO van: 21:00 tot: 3:00 Wie gaat hier naar toe? en welke van de 2? waarschijnlijk ben ik in de baroeg te vinden iig ga ik zo naar rotterdam en wat ik dan ga doen zie ik dan nog wel anders ben ik in de koornbeurs |
Whuhahahahaa,
Me buurvrouw van 9283 |
Citaat:
anders ga je ff dood ofzo? |
waar slaat dat op??
[edit] of is dat de humor van 16 jarige kutjes tegenwoordig? |
het is gewoon kutjes, preuts ventje
|
Citaat:
met jou kan ik praten (Y) |
kom je nu mee.
ik ga nu geen trein naar a'dam meer pakken. maar ik wil nog wel een keer ooit naar medusa ofzo. @leno : doe jij dan speciaal voor mij je roze fluffy beenwarmers aan en ga je dan mee? |
ja, ik doe het zo met een bijpassend fluffy rokje natuurlijk (y)
máar dit was de laatste of enelaatste medusa volgens mij.. |
Citaat:
maar kom je er wel in? ps muttant/rox dit hoort hier iniet |
Citaat:
is t leeftijdsgebonden ? |
je ne sais pas, maar met je blokhakken en natuurlijk je gothicste blik laten zien en je ben binnen, denk ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik kom hier in de regio overal binnen. &de greenpeace-mensen die in de stad op straat lopen schatten me meestal 16 :p |
ooh nou ja dan is 't no problemo
maar het leek me nogal sneu voor je als je weet ik het halve land afreist alleen maar om je de toegang ontzegd te krijgen :( |
medusa wordt nooit legitimatie gevraagd
soms wel aan de bar geloof ik :P maar volgende maand is de laatste wie gaan hier heen?? of hier ff nieuw topic voor openen? |
Op nachtleven dan he?
|
gaat om feestjes dus :) duurde even voordat het doordrong...
|
hmja.
ik wil wel gaan, maar ik weet niet of dat dan wel gaat op financieel gebied. hopelijk gaan er nog meer mensen hier uit de buurt die een auto hebben ofzo, want een retourtje amsterdam is behoorlijk prijzig voor mij. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:55. |