![]() |
Pharmacon, AmnesiA en TBL @ Jejocema
ja, dit is vast reclame maar toch ;)
13 december spelen we (Pharmacon, Amnesia, TBL) in Jejocema te Apeldoorn. Entree € 3.50, deuren open om 8 uur, eerst band om half 9. Dus komen allemaal :p http://home.planet.nl/~stokk271/jejopopup.jpg |
Ik zal er zeker zijn ;)
|
[zeikmode] niet om lullig te doen ofzo, maar als iedereen die hier in een band speelt een topic gaat openen voor als er weer een optreden is dan loopt t hier snel vol [/zeikmode]
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dit is meer dan 1 band met 1 voorprogramma dus het moet naar N&F
:rolleyes: |
Wie verzint toch al die flyers. Man man man wat een drama. Het moet toch uitnodigen om naar die show te komen :D
|
haha die flyer is lelijk idd
mja david, je bent grafisch ontwerper of je bent het he. |
Citaat:
|
kom eens deze kant op!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die flyers doen me altijd denken aan het 3e rijk.
|
On-topic!!! :mad:
Mja als we n mooi optreden in Oosterhout aangeboden krijgen komen we zeker ;) Enne skinless wat betreft foto's... dit is ook niet alles :p : http://forum.scholieren.com/fotoboek/fotos/8868.jpg |
nee dat ufke er lelijk op staat doet de foto geen goed nee ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet dat er soms over n versie van ons logo gekankerd wordt (niet degene die nu op de flyer staat) als zijn beetje derde rijk-achtig (geheel ten onrechte natuurlijk, we zijn geen politieke band) Maar dat je de flyer derde rijke vind, vind ik toch wel een beetje vreemd, zo kun je overal wel iets achter zoeken |
Citaat:
|
Citaat:
lekker boeiend |
|
Citaat:
Nou dat is een door een photoshop genie van www.metalfan.nl aangepaste versie, dit is t origineel: http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=494991 |
Ik zie nu ook al het gekanker over het origineel komen, maar om t ff meteen weg te werken:
IJZEREN KRUISEN ZIJN GEZUIVERDE TEKENS EN HOREN NIET MEER IN HET VERBAND MET HET DERDE RIJK GEBRACHT TE WORDEN PS. Motörhead gebruikt ze ook en die zijn politiek links |
vuile nazi! :nono:
|
Bovendien is dat ding wat ik gepost heb niet ons officiële logo, maar slechts een ontwerpje van me, wat ik wel geslaagd vond uitzien. Dit is zo'n beetje ons officiële
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=530268 EN NU ON-TOPIC!!!!! EDIT: ff een ietwat mooier afgewerkte versie die ik nog had geplaatst |
mensen die amnesia als rechts-extreem bestempelen zijn een stelletje complete vol-idioten.
Dat mensen die flyer niet mooi vinden oke, maar 3e rijk... Dan moet je duidelijk de geschiedenisboeken is induiken... mensen die 1 van deze 3 bands als extreem-rechts durven te bestempelen hebben stront in hun ogen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hobby schmobby |
Citaat:
Jan is absoluut niet rechts, maar links... En daarom kunnen we ons opwinden over dat soort dingen...vooral als ze gewoon loos de ruimte in worde gesmeten |
Citaat:
edit: zie sig |
Citaat:
als je niet doorhad dat dat 'vuile nazi :nono' een grapje was ben je echt dom :rolleyes: |
Citaat:
En je impliceerde het wel |
Citaat:
waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar maak je je druk om |
Citaat:
kijk als ik vanuit t niets tegen iemande zeg 'nazi' dan is dat vrij dom ja, dit was gewoon een reactie op een discussie, lijkt me duidelijk dat ik verder totaal geen mening over die dude heb, ik ken em niet. en door dat gra[pje te maken gaf ik toch ook wel aan dat ik níet denk dat ik iecht een nazi is, anders zou t geen grapje zijn. dus ik impliceerde t niet. |
keb nog bij de bassist van TBL in de klas gezeten (Y)
|
Hmm
wilbert, iemand voor nazi uitmaken is wel grappig hoor :P kijk bottom maar daar doen ze 't constant |
T gaat weer nergens heen hier :rolleyes:
DUS GEWOON KOMEN NAAR DAT OPTREDEN EN NIET ZEUREN I have spoken :P |
waarom spelen jullie altijd samen, een paar halve bands bij mekaar maakt een goede??
|
nouja op zih is dat wel de manier om aan optredens te komen natuurlijk, een package vormen.
jij regelt wat voor hun, zij wat voor jou. |
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nee .... lelijk |
Citaat:
|
Citaat: