![]() |
[Tekening] The difference between good and evil.
Hier een tekening van mij, en jawel, met mijn nieuwe unieke handtekening. Heb aquarelpotloden en guache gebruikt, de 8ergrond is van de computer. Mening a.u.b.
http://pic1.picturetrail.com:80/VOL1...6/39238772.jpg |
lichtelijk simpel maar toch mooi
|
Citaat:
|
die ogen :/
|
Citaat:
|
"Defenition of good and evil: Good is what you like, evil is what you don't like." - Anton Szandor LaVey
Zeer boeiend van mij...:rolleyes: |
Die achtergrond is gewoon met ps7 clouds :P Teh simpel :P
|
Ik vind m wat saai; de donkere kant kan mooier / gedetailleerder uitgewerkt worden.
|
Citaat:
|
Die linkerkant is zooooo ubervet gewoon :D
De rechter is mij wat te manga, zit niet echt karakter in...maar vet ingekleurd met potloden. Die cloudachtergrond is niet mooi, gewoon zwart had beter geweest. Al met al vinnik em stoer, vooral de linkerkant :P |
Citaat:
ik vind m wel koel :) tis jammer dat het haar niet aansluit, maar vooral het donkere gedeelte is mooi, en de overgang is wat plotseling... verder is het natuurlijk niet bijster origineel, maar dat was vast je bedoeling ook niet, en de achtergrond zou beter kunnen ja.. maar ik vind m ok, mooi gekleurd :) (en je unieke handtekening, is dat de chinese (?) tekens rechts?) |
Citaat:
|
ik vind het veel te donker.....maar die ogen zijn mooi hoor!
|
Ik vind 'good' niet zo good, eigenlijk.
|
wel aardig, alleen de achtergrond niet zo
|
De linkerkant moet wat meer omhoog want de kaaklijn zit wat lager dan aan de rechterkant.
|
Citaat:
Overigens, ik vind het rood/oranje haar wel mooi gekleurd, trouwens. |
Citaat:
|
Mooi getekend, al klopt de linker tov de rechterkant niet...en is het concept gewoon melig...
|
ogen zijn niet helemaal gelijk, maar dat wist je al
de plooien in de kraag van "good" zijn wat raar en plat. Dat is jammer Verder is het vooral helemaal niet mijn stijl, en ik heb zoiets al te vaak gezien om er hevig van onder de indruk te zijn, maar het ziet er netjes uit, though!! (y) |
Citaat:
Zo wel? |
Idd, door die donkere links zie je de kaaklijn niet goed en lijkt die veel breder dan die van de rechter. Ziet er op het eerste gezicht beetje vreemd uit maar verder wel mooi :)
|
De ogen zitten niet op gelijke hoogte, en de achtergrond is inderdaad een beetje simpel. Maar als je dat verbeterd is hij erg leuk gemaakt!
|
Citaat:
Maar in de originele versie hoor je dat toch niet zo helder te zien? (of mankeert er opeens iets aan de helderheid van mn monitor?) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:18. |