![]() |
lifestyle evaluatie topic
Hoe gaat het nu op lifestyle? Zijn de leden tevreden? Is de boel niet aan het inkakken? Wat kan er beter? En wat is er mis met de forumbazen? Alles wat betrekking heeft op het beleid van de forumbazen en de sfeer en het niveau van lifestyle post het in dit topic!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ontopic: Ik vind het ook een zeer gezonde zaak dat Freakjuh haar macht op een positieve manier naar voren bracht door het geliefde fototopic te heropenen. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waar is maclaren eigenlijk gebleven?
|
Citaat:
|
what
fucking ever |
wat een belachelijk topic.
|
ik vind het wel cool hier, ook al ben ik al zo lang lid :P
|
Citaat:
|
sinds gisteren :evil:
|
Jongens, dat jullie zomaar zo'n topic openen vind ik al vreemd, maargoed vooruit dan maar weer, maar hou het wel ontopic..
maargoed, die gezelligheid waar jullie het over hebben, hebben jullie eerder aan jezelf te danken aangezien jullie je nu wél aan de regels houden ;) |
heh wd waarom heb je mijn topic gesloten? :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Komop, deze discussie is al zovaak geweest But rules are rules |
ik erger me aan fuck bush, hij flamt alle topics vol :nono:
|
wie doet dat nou? jij eerst met waarom ie is geslote, staat er duidelijk, dan zeg je dat je het een kutreden vind, dan zeg je dat ik alles vol flame,
wie doet dat nu, maar ik zal me bek wel houden |
Citaat:
|
Gezellig hier hoor. :D
Maar ontopic: ik vind het prima gaan. |
Het is in het verleden gigantisch vaak voorgekomen dat ik me niet gedragen heb, ik ben een paar keer verbannen, soms wel voor 4 maanden (Oud en nieuw vorig jaar) en een paar keer voor een paar daagjes (beledigen van fb's) maar sinds ik me aan de regels houd viind ik het wel gezellig hier :)
|
Ik vind het ook leuk hier, vooral de reacties van sommige mensen zijn grappig/leuk/gek enz.. :)
ik heb nu al me eerste waarschuwing gehad..dat is wel stom van mezelf.. dus nu gaat ik heel braaf zijn:) |
het niveau is op lifestyle standaard laag maar dat is lifestyle weet je
dus als je het op die manier bekijkt gaat het gewoon goed |
ik houd me sinds een paar dagen ook maar aan de regeltjes... maar ik vind het hier nou niet echt gezellig ofzo. er heerst een beetje een grafstemming, en ik heb daar met een beetje meligheid wat aan proberen te veranderen en dat werd niet op prijs gesteld. dus dat doe ik dan maar niet meer...
*gaat weer terug naar psychologie :D * |
Citaat:
maar ik vind het leuk dat meerdere mensen het nou wel 'te doen' vinden hier |
maar het kan natuurlijk altijd beter. is het misschien niet een idee om elke maand te stemmen wie de forummer met debeste smaak is? * idee, mag afgekraakt worden...*
|
Citaat:
|
nee, nu ik erover nadenk... laat maar zitten, die 'goede ideeen' van me.. :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hey overjoyed, daar maak je me toch een goed statement... maar dan mag je natuurlijk weer niet de forumbazen afkraken... dat zou af en toe ook wel leuk zijn.. ;)
|
alles is geweldig (y)
|
ik vind het vrij saai eigenlijk. volgens mij moet je zo'n forum niet te serieus (proberen te) maken.. hoe serieus kun je nou over schoenen blijven praten, jaar in jaar uit?
maar ik weet niet of het forum nou zozeer veranderd is, of gewoon ikzelf :) |
Citaat:
|
ik vind het een beetje saaie boel worden
|
Citaat:
|
ik vind trouwens het fototopic heel goed gaan
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
haha jaag nou niet alle nieuwe leden weg man. Die jongen komt hier net, is vriendelijk en brengt gewoon wat levendigheid mee. met verrandering is niets mis. Plus, hij heeft een stoere foto :cool: |
ik kom hier niet echt vaak meer, maar ik vind het hier nu wel erg 'rustig', en of dat iets goeds is mag je zelf uitmaken :)
|
Het gaat goed, afgezien van een aantal chat acties (y)
Commentaar is welkom! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:39. |