![]() |
unicef
zijn jullie daar lid van? waarom wel, waarom niet?
|
Ik niet nee. M'n vader volgens mij...
Jij? |
ik zou eerder lid worden voor greenpeace oid
|
Neen. Heb er nooit aan gedacht, en voel ook niet de dringende
behoefte dat wel te doen en lid te worden. |
Ik ben al lid van Greenpeace. en heb ooit eens besloten maar 1 goed doel tegelijk te sponsoren.
|
ik niet ben al lid van wereld natuur fonds, greenpeace en dierenleed (kan even niet op de naam komen)
|
Nee. Ik geef geen geld uit aan zulke dingen. Volgens mij is mijn vader wel lid van unicef, maar dat weet ik niet zeker.
|
Nope, drm niet:p
|
Nee, maar ik ga daar later wel lid van zijn.
Ik ben nu 2 keer op straat aangesproken en ik kan geen nee zeggen, dus ik ben al lid van het wwf en greenpeace, maar ik vind unicef eigenlijk even belangrijk/ zoniet belangrijker |
Volgens mij wel, ik ben donateur van zoveel van die dingen. Kan ook geen nee zeggen, ze doen het er gewoon om :D
|
Jaja, nare man, jij wordt zeker lid van zulke dingen als een niet onknap meisje in de Nijmeegse binnenstad je dat vraagt. ;)
Ik ben overigens geen lid van Unicef, ik kan niet aan alle goede doelen geld geven, daar heb ik zelf te weinig geld voor. Wel geef ik aan collectes en ben ik lid van het WNF. |
nee niet lid, heb wel gedoneert aan andere doelen.
ze doen goede zaken :) |
Nee, daar ben ik geen lid van. Zal het ook nooit worden.
|
kun je daar lid van zijn dan?
het is toch een onderdeel van de vn :confused: |
Nee, helaasd wel van Amnesty International :(
|
nee.
|
Citaat:
|
Nee, van Care.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben lid van het Wereld Natuur Fonds en Artsen Zonder Grenzen. Waarom? Ik voel me er iets beter bij, krijg minder last van schuldgevoelens. AZG vind ik zeker een heel goede organisatie.
|
Citaat:
|
Geen lid maar mn moeder heeft wel kaarten enzo verkocht voor Unicef en we hebben meestal wel unicef kerstkaarten.
|
ik ben daar geen lid van.
|
Citaat:
Ik ben lid van unicef junior oid :| |
Citaat:
|
ik zoek nog een goede vervanger voor Novib (ook op straat jaja, net als Amnesty en Greenpeace). want die stuurden me de hele tijd acceptgiro's of ik niet NOG meer wilde geven, nou nee dat wil ik niet en ik wil ook niet dat jullie geld van mijn girorekening afschrijven!!!! :mad:
dus als iemand een suggestie voor een vereniging waardoor ik mijn schuldgevoel maandelijks kan afkopen met een niet nader te noemen bedrag en dan het liefst heeft eentje voor arme zielige kindjes met hongerbuikjes dan houd ik mij aanbevolen |
nee.
Ze hebben het nooit gevraagd en ik heb er ook nooit over gedacht |
Citaat:
ik ben alleen lid van cjp maar die doen niet zoveel geloof ik. we hebben we een novib kalender en unicef kerstkaarten :) |
Citaat:
Als je trouwens geen acceptgiro's telkens thuis wilt krijgen, moet je gaan machtigen. |
Citaat:
Verder zet ik bij goede doelen altijd grote vraagtekens waar het geld blijft. En krijg ik er om een of andere reden altijd een beeld bij, dat oude vrouwtjes behoorlijk gemanipuleerd worden om maar een groot deel van hun erfenis achter te laten. Zoals vroeger rijke mensen zich toch nog maar lieten bekeren en afstand deden van hun bezit. Vooral bij Greenpeace (n) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:43. |