![]() |
spacecake
ik wil samen met vrienden binnekort een spacecake bakken.
heeft er iemand ervaring met een spacecake? en hoeveel gram wiet moet er ongeveer in? |
3 a 5 gram shopwiet
|
Je weet al hoe je het moet doen??
Code:
CAKE 1 |
cakemeel 4 eieren erbij en bijna een heel pakje boter en mixen!
Dan gooi je 5 gram wiet erbij (ik ken iemand die er 25 gram indoet maar ik vind 5 al veel eigenlijk) in de ingevete cakevorm stoppen en dan in de voorverwarmde over stoppen en 90 minuten laten staan! eetsmakelijk |
eej thnx,
ik wist wel hoe het moest enzo :) vriend van me doet er altijd 20 gram in :eek: en ik dacht zelf al aan 5 gram, dussuh nou ik ga het gewoon proberen in de vakantie, thnx allemaal! |
Citaat:
haha.. zoveel geld heb ik niet eens man :) Als je teveel spacecake eet he.. dan ga je out.. val je in slaap :) |
als mijn plantjes zijn uitgekomen dan ga ik een spacecake met 20 gram bakken! :D
|
We hadden er 1 gebakken met 420 (20 April Stoner Day :D ) 't was wel cool maar hij was net iets te sterk denk ik. Bij mij en een vriend ging alles goed maar bij een andere vriend niet die werd misselijk enz. en een andere vriend had een badtrip en zag echt f*cking wit. Tis trouwens heel simpel om een cake te maken. Alleen de dosering is moeilijker. we hadden 2,5 gram SuperSkunk voor 4 personen. Dat was al iets te veel. Neem gewoon 0,5 gram per persoon das wel oke. Trouwens je kan de cake helemaal volgens recept bakken het enige verschil is dat je de boter die in de cake moet. Eerst ff in een pannetje moet doen met de wiet (die moet je echt heel goed verkruimelen) en die moet je dan ff een tijdje bakken. Wij hadden de wiet 15 minuten gebakken dat was ook wel genoeg. Gewoon de wiet erdoorheen gooien werkt minder of niet (onze vorige keer merkten we echt helemaal nix).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54. |