![]() |
Mesmerized
Snowy tears, Winter fears
Thou Bindth me with thy Poetry Thy Panic sweet, Voice retreath ‘Neath the Bane of Honesty Fury lips, Bound to kiss Sins in Armour/Divine bliss Thy Nature cold, Icy hiss Squirming in Black Angel’s piss Senseless Coldness, spacious Frost In thy witched Hour lost Beloved Wildness, Goddess’ Cost Casting Chantments from thy Post There upon a Rune ye lay Under Trees, Avoith the day Libinous Odor, on thy Way Making every Weakness pray It’s ye voice that lures suicide Pacifies, yet craves to die As many Hunters, Seize thy hide Nimmer one, Has loved thy cry |
:eek:
Mooi taalgebruik wederom (y) En mooi bombastisch omschreven. Er zit een bepaalde kracht en strijdlust (ofzo) in dingen die jij schrijft. Ik vind het knap dat je zo´n gevoel op kan wekken! |
beautifully dark, freezingly touching... black magic poetry!
|
Ik dacht dat ik een 'your' zag, ergens in stroof1. :D Verder weer niets te zeggen, nog steeds niet mijn smaak.
|
Zeer mooi...
het taalgebruik, en 't metrum, ik kan er een melodie van maken :o |
Bedankt mensen, ik stel het echt zeer op prijs dat mijn gedichten steeds meer op een wat ‘volwassener’ manier bekeken worden. Dit is volgensmij, mijn eerste gedicht weer, sinds lange tijd, dat ik het leuk vond om te dichten :p
wederom: bedankt mensen, en tacidvs, ik ga even wat van jouw poezie tsjekken of het gevoel wederzijds is ;-) en het foutje is verholpen :p |
bloody hell :eek: ik vond geen gedichten?
|
nice ulf
:) en die tacidvs die dicht volgens mij niet zo heel veel (hij's te druk met iedereen zijn spelfouten eruit te halen hehe ;) ) |
En bovenstaand een mooi voorbeeld van een anglicisme. Ash'Gaion, de appostrof-s wordt in het Engels gebruikt na 'he' als het volgende woord 'is' is. In het Nederlands is dit niet toegestaan. Hebben ze jou op school wel eens iets over hoofdletters verteldt? :D (Nog [i]respect[/]i voor het goed spellen van mijn naam.)
Trouwens, waarom zou ik veel moeten posten? Ik post toch lekker alleen wat ik 'kwijt' wil en goed genoeg vind. |
Citaat:
En mijn vraag naar uw gedichten was puur uit belangstelling: ‘hij/zij (?) vind mijn gedichten niet mooi, wat dan wel?’ En het gebruik van hoofdletters in dit gedicht is niet zonder reden, Maar dat had je zelf moeten ondervinden |
Ik kwam er zojuist ook achter dat de titel van dit gedicht overeenkomt met die van een Celtic Frost nummer:
foutje ;-) |
Hm chat-chat, leuk. Dat ging eigenlijk alleen over dat dingetje van Ash'Gaion ook van die hoofdletters, no offence, uit het gedicht denk ik ze te kunnen plaatsen. Ik ben zeer melancholisch, beetje drama, maar niet zo 'over-the-top' en bombastisch als in 'dit soort' gedichten, als je begrijpt wat ik bedoel. Zo met duistere landen, winden, gloeiende zwaarden en veel lijken. Dan is deze wat 'socialer', tegengesteld van voorgaande zin in dat opzicht, vind ik dan ook beter dan eersgenoemde soort, maar nog steeds niet mijn smaak. Hm, zal even de sig aanzetten, ik word weer beledigend, sorry.
|
Citaat:
Dit is een discussiepunt, evenals andere gedichten:-) Maar ik zie het als iets positiefs, dat je dit gedicht minder tot het fantasy-gehalte rekent. Het is bij mij zo - meestal - dat het eruit rolt, zoals het is zonder dat ik er echt bij nadenk, en dat is ook tegenstellig met de wijze waarop ik dit gedicht heb samengesteld. Ik had in feite een beeld in mijn hoofd wat ik nastreefde ipv het gebruikelijke ik begin in het niets en daar eindig ik ook |
Ik vind dit weer een mooie van je. Het engels is niet te moeilijk voor mij en het gaat niet te diep. Ik vind dit gedicht erg mooi, waarom kan ik niet uitleggen, gewoon de zinnen die je maakt en de manier waarop je schrijft...
|
(y) :cool:
|
hehehehe
Dan hebben ze jou zeker ook nog niet verteld dat mijn naam een nickname is :) die komt nergens in voor uniek in deze wereld :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42. |