![]() |
Hardtrance CD'tje in elkaar gemixt
Hey, ik weet dat hardtrance hier niet de populairste muziekstijl is maar toch :
Ik heb met de PC een cd in elkaar gemixt, dit is de tracklist : 01 - Deaz D - Deaz ist der Anfang 02 - Sean Baker - Sex on the Streets 03 - Titus - Endless Dreams 04 - Cosmic Gate - Exploration of Space 05 - K-traxx - Hardventure 06 - Luca Antollini - Life is a Misery 07 - A.J.P. - Summerwave 08 - Deepack - Here's Johny 09 - Marc et Claude - Loving you 2003 10 - Ard und Jorn - 16 11 - Deepack - 100% 12 - Deaz D - Tonight is the Night 13 - S-V-NRG - Going Crazy 14 - Andy B Jones - In motion 15 - Savon - Behind the sun 16 - Martillo Vago - Porque no 17 - Voodoo & Serano - Overload 18 - Dj Dean - Balla Nation 19 - Noemi - In my Dreams Het is nu als éen bestand van 112 mb. Ik ben nog steeds op zoek naar een server waar ik hem kan uploaden. Zo, mensen, wat vinden jullie van de tracklist?? En weet nog iemand een ftp. site op het net waar ik hem kan uploaden???? |
Gebruik je pc als fileserver. FTP programmaatje installeren, opties instellen, poorten mappen en hoppakidee.
|
Ik wil niet lullig doen, maar dur staan al wel nummers op die al redelijk oud zijn, maja verder wel goede combinatie. Ik houdt wel van deze soort muziek, dus als je hem ergus hebt upgeload zou ik em graag wel willen hebbe :cool: :D
|
Normaal gezien ben ik absoluut niet into trance, maar om eerlijk te zijn ben ik er totaal niet mee bekend...dus ik ben wel nieuwsgierig.
|
Nummer 10 is wel relaxt de rest ken ik niet en over het algemeen houd ik niet zo van hardtrance...dus... :)
|
beetje oude plaatjes en n aantal nrs zijn hardstyle ipv hardtrance ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45. |