![]() |
Masters of Hardcore vs. Hellraiser
Jaja 20 december is het zover, MoH vs Hellraiser! P.B.H Hallen Zuidlaren.
Line-up: -Akira -Bass-D & King Matthew -Buzz Fuzz -Catscan -Champ-e-on -Darkraver -Distortion -E-Noid -Facehoover -Gizmo -Hellraiser ritual -Horrorist -Leviathan -Manu Le Malin -Masochist -Outblast -Paul Elstak -Promo -Shadowlands Terrorists dj team -Simon Underground -Stunned Guys -The Alienator -Uzi -Negative-A -Neophyte -G-Town Madness -MC: D -MC: Da Mouth of Madness -MC: Syco -Angerfist Wie gaat er? |
Gave lineup. Neu ik ga er niet heen.
|
ik wil wel maar heb geen vervoer, en trein geen geld voor dus het houdt op helaas :'(
|
ik hoop t zo dat ik er heen kan..
het heeft zo zn redenen dat ik moet wachten op het verlossende antwoord... maarre jah... dat zal zeker een dwaas feessie worde :) beetje jammer dat t helemaal in t noorden van t land is Hooligirl ga jij? jij woon toch in t zuiden? |
Citaat:
|
Als het goed is ben ik present ja!
Haha hagele gisteren trouwens...;) |
dit is toch voor 35.000 mensen? ik heb zo het idee dat ze dat aantal nooit gaan halen ;) maar ik denk wel dat ik ga
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gheheh ik wil ook wel gaan maar ga waarschijnlijk al 6 december en 31 december naar raving nightmare in maastricht
en ik heb ook geen vervoer en nog geen kaartje en ben ook geen 18 dus stel dat ik niet binnekom.. |
Citaat:
ennuh lonsdale2...als je er een beetje oud uit ziet kom je er als 14 jarige zelfs nog in... |
Citaat:
K zou me meer zorgen maken of je er bij Raving wel in komt. Das voor 18+ en geloof me, daar wordt streng gecontrolleerd. Ik zou t iig niet wagen.. |
Citaat:
|
Dat klinkt zeer fijn! Hmmm heb wel weer zin in een groots fijn feestje..
|
Citaat:
|
uhm hooligirl bij raving kom ik altijd binnen
kheb een vervalst kopie van mijn identiteitsbewijs :evil: en daar kom ik altijd mee binnen |
Erg vette lineup, ik heb alleen geen zin om bij al die kale dwazen daar rond te lopen, dus ik luister wel live mee ofzo
|
Citaat:
|
Citaat:
@Hoolie...haha stel je voor :D @ Fairy, haha bekende taferelen @ trein :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja he wacht eens even! Jij bent wel een slechte kale man he! Mij zomaar 2 keer op de grond gooien, waar zit je met je koppeke? :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Enne, haha, kweet niet meer waar het goed voor was, maar het had denk ik wel een reden :confused: :D |
Ik ga met mijn lonsdale maten. :cool:
|
Wat zijn slonsdale maten?:D
Vrienden wwaar je alleen mee omgaat als je naar feesten gaat, en die slonsdale dragen? :D |
Citaat:
*gooit je op de grond* DAAR, HA ! :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Hoe kom je dan erbij om het over spinazie te gaan hebben? :D Sorry ben een beetje van de film kwijt... :| |
Citaat:
Kon wel om je lachen eigenlijk :cool: :D |
Dan nog kan ik de link met spinazie niet leggen :D :confused:
|
Citaat:
Ik begon over 2 mense, eentje die spinazie luste, en eentje die dat niet luste. En die 2 gingen toen ruzie maken en daar ging ik jou mee vergelijken. (geloof ik) En toen gooide jij me op de grond :D whaha dit gaat echt nergens over :p |
Ow heb ik weer zitten bazelen tegen "wannabee" naatsies :D
Hehehe (y) Enne, dingen die nergens over gaan, daar leef ik voor ;) En je moet het zo zien, ik gooi nooit mensen op de grond die ik niet mag :p ;) |
Het is lekker dichtbij dus zie geen reden om niet te gaan eigenlijk. (y)
|
Ik zou wel willen gaan om te weten wat het precies inhoud maar ik krijg zeker eentje op myn gezicht en daar heb ik net geen zin in :|
Sommige gabbermuziek wordt onterecht afgeschreven...af en toe zit het gewoon knap in elkaar moet ik toegeven. |
Citaat:
2. Juits, kijk die rititititieuw moh shizzle, is gewoon muziek gemaakt door hersenloze...:D Er is ook zeker goede "hardcore"...hint: Hellraiser-zaal ! ;) Iemand zei ooit: "Industrial is muziek voor de intelligente hardcoreliefhebber." (y) |
Iemand zei ooit:
Apenkool! Industrial is heel wat anders namelijk gitaarmuziek met electro-drums en samples en shit. Die Krupps, Megaherz, Ministry, Razed In Black, Second Skin, Oomph!, Girls under Glass Nine Inch Nails of de meer electronische Front Line Assembly, Sneaky Bat Machine, :Wumpscut:, VNV Nation, Apoptygma Berzerk, Icon of Coil, Covenant. :mad: Bedenk een eigen genrenaam |
Wie zegt dat ik dat niet bedoel? :D
Maar goed... Let op: Je gaat een liedje produceren, je gebruikt industriële geluiden ( samples ) geen ( happy ) melodie, en met een zware underground kick of bass...enz. En dan heb ik het nog niet eens over een bepaalde structuur, gedachtegang die er achter dat nummer schuilgaat... In welk genre zou jij dit dan plaatsen? Juist...;) Game, set and the match... Tot ziens http://forum.spelpunt.nl/images/smilies/wavey.gif |
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
Te door1 :D Citaat:
|
zitte jullie nou te chatte hier?!...
....foei :nono: :D |
Citaat:
Dikke olifantttttt :p |
Jongens, bij chatten gaat ie dicht. Denk dat jullie wijs genoeg zijn om te weten hoe je aan elkaars e-mailadressen komt... :)
Lijkt me eigenlijk een erg bruut feest trouwens. Vond dat in mijn gabber tijdperk erg goede labels, hoewel Ruffneck de kroon stak. Maar die mening delen niet veel mensen. |
Citaat:
Ruffneck was/is goed maar uh de kroon steken hee idd dat deel k niet met je :p o nee nu was ik weer aant chatten of niet ? ;) |
Ruffneck was een arrogante gast die zichzelf kapot heeft gemaakt maar wel vet kicke muziek maakte :cool:
|
Citaat:
Ik quote mezelf ff... Denk dat dit een uit slag was...dat wil zeggen...ik serveer opnieuw...;) Hey gast, jij probeert hier weer een beetje omslachtig de discussie op te wekken van: "wat was er eerder, de hardcore-metal of de hardcore-gabber" oftewel, wat was er eerder; de kip of het ei...? Nou ik heb nieuws voor je, en dan vooral met betrekking op industrial...( ga de geschiedenis er maar op na ) Computergestuurde gitaar geluiden...of computer gestuurde industrial geluiden...tsja de PC was er toch echt eerst hoor... :rolleyes: en daarna de industrial ( gabber :s , hoewel ik dit niet graag zeg ). Maar goed, jij als "alto" denkt alles beter te weten dan "wij" gabbers...sja er zitten immers meer alto's dan gabbers op dit forum......relatief gezien klopt dit niet :p...dus je kan je "vriendjes" inschakelen om je te steunen bij deze ontiegelijke genadeklap... Alto's zijn gewoon kneuzen, die het als "casual" niet redden in deze samenleving en daarom maar erbij gaan lopen als een halfgare zwerver met een paars kleurtje in het haar, om toch nog ergens heil te vinden tussen hun lotgenoten... Iedereen kijkt op jullie neer, terwijl tegen mij ( kale gabber ) op wordt gekeken (y) Ik dwing respect af bij mensen... Verder...: Heb jij mij ooit zien zeiken tegen een metal-hardcore freak dat "wij" gabbers eerder de sounds hardcore hadden uitgevonden? ( Integendeel zelfs...ga er maar op na ) Maar op industrial gebied sla je de plank volledig mis! Denk dat deze wel IN was...denk zelfs richting een ACE...game, set and the match dus...mits je na 4 dagen toch eens met een beetje tegenantwoord op de proppen kunt komen ;) Dit was dus voor eXo...en voor al die andere langharige teckels die denken dat de hele wereld om metal draait... :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:12. |