![]() |
Hoe weet je dat....
Meiden hoe weet/ merk jij dat je vriend/partner is klaargekomen?
|
omdat ik dat voel.
|
Dat voel je, zie je en hoor je aan zn ademhaling.
Tenminste, ik wel. |
dat voel hoor en zie je ...
|
Dit doet mij aan een gedicht dat "jsoes" laatst op DoP postte denken, en ik citeer:
Citaat:
Dus: als hij harder gaat bewegen, plots luid kreunt, stil gaat liggen, zijn ogen openspert als lag koningin Beatrix plots naakt onder hem, je zijn viriele zaad in je voelt stromen, en je zijn genotsknots periodiek zijn pijlen af voelt schieten, als hij daarna op je ligt alsof hij dood is, en om het af te maken, in slaap valt, dán is hij gekomen! |
1 woord : sperma
|
Citaat:
|
meestal zal een dame het voelen, maar bij een jongen spant net voor het klaarkomen heel het lichaam aan, elk spiertje, wat een enorme inspanning is, vaak gevolgd door in diepe zucht of harde kreun.
|
hahahahaha :D
|
Nou, dan gaat hij steeds sneller en sneller bewegen en dan opeens met een kreun vrij hard en diep maar veel langzamer dan daarvoor en daarna steeds minder hard en diep en steeds langzamer totdat-ie opgehouden is; daarbij 'klopt' zijn penis dan; bovendien houdt hij eerst zijn adem in en komt er daarna een soort 'oooooaaaaahhhhhh' uit, en dan gaat-ie helemaal lam uit liggen hijgen (ook als hij daarvoor zat), en dan gaat-ie me zoenen en knuffelen enzo...
|
Als mijn vriend klaarkomt voel zijn lichaam een soort van schokken.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:49. |