![]() |
Coolste/Beste/Sterkste/Engste wapens
Misschien een ouwe, maar welk wapen* vind jij het coolst, welk het best**, het sterkst** en welk het engst (om tegen je te hebben of (als je bang bent voor jezelf) zelf te hebben).
* vat wapen ruim op, destructieve spells, units in RTS etcetera valt er (hier) ook onder. ** Beste = beste om te hebben all-round Sterkste = met meeste power |
BFG van doom = :cool:
|
Slayer van Perfect Dark natuurlijk (y) :cool:.
|
repeating slugthrower uit sof1 (y)
|
Turok 2 had btw een paar vette guns.
|
Viking broadsword uit rune
|
Power word: Kill
Finger of Death Wat huidiger... FG42 en panzer (CoD) M4A203 (meerdere spellen) Tauren, Bone Dragon, Mountain Giant (WCIII) Superbananabom, Koe (Worms.. doh..) En ja.. die repeating slugthrower was zeker vet.. |
Rapid Firing Rocket Launcher oid van UT, een of andere vage mod, of telt dat niet? Het vuurde raketten met de vaart van een minigun, erg leuk voor m'n toenmalige videokaart.
|
De Scout rifle uit counterstrike <3
Niks sterk, niks 'best' maar wel m'n favo wapen. Juist omdat het zo'n lastig wapen is waar je of heel goed mee moet kunnen richen of je bent dood. En omdat het natuurlijk zo'n 1337 gevoel geeft als je een of andere 1337 speler uitschakelt met je zielige scout ;) |
de minigunner uit c&c kicks ass :) :P
|
Engste:
Rocket Launcher bij socom II Beste: AK(S) zijn meerdere soorten (cs, socom,enz) Sterkste: SNIPER!!!!MAGNUM!!!One shot one kill :) |
Asmd.
|
Railgun van Quake
Dragon's Breath uit Baldur's Gate II: Throne of Baal Bozar en Vindicator Minigun uit Fallout2 Messerschmidt Reaver uit Diablo2 Tsigalko uit Championship Manager 01/02 (Mijn ultieme geheime wapen :P) Sniper Rifle uit Deus Ex (zodra je die hebt begint je andere wapentuig spontaan te roesten. Bij mij wel tenminste) |
turok 2 - celebreal bore ofzow , zo'n dingetje wat in de hersens van je tegenstander kroop [=
railgun in quake2 + 3 :D |
De Redeemer uit UT def.
|
The Death Star uit Star Wars
|
thompson
|
sterkste: Redeemer uit UT :D (RA2 de chrono commando)
mooiste: Colt m4a1 (met m203?) ergste om tegen te spelen: snipers (RA2, chrono commando) leukste: Enchanged Shockrifle |
De schep van DoD.
|
leukste: X6 annihilator uit Nightfire
sterkste: airstrike uit Enemy territory FG42 uit ET is natuurlijk ook cool, een SMG met vizier :D |
De coolste vind ik Akimbo Uzi's, in bijvoorbeeld SoF2 of IGI. Alles volraggen met kogels tegen een aangename snelheid. Woei...
|
sterkste: de atoombom van half life...een druk op de knop en iedereeen die niet in de bunker zit is dood.
|
handgun (pistol) in Halo en BAR in MoH:F
en in een RTS hou ik het op die weathercontrol van de allies in RA2 of de Ion cannon |
Nuke cannon uit Turok 2 :p
|
fallout2: gauss rifle <3
cs: fn p90 (1337 ;)) ut: redeemer.. (:s) |
Brett Favre en Randy Moss van Madden 2004
|
Sterkste unit: Ural met 2 kernraketten erop (earth 2150)
FPS: doe mij maar Halflife Kruisboog :) - is ook meteen kandidaat voor engste tegen je :) |
de BFG van Doom is natuurlijk een gouwe ouwe jah.. :D :cool:
de slayer uit PD is ook heel (Y) hoewel ik de 'spring op hoofd' van Mario nogsteeds wel het meest vin rocken hor.. :P :D |
Citaat:
of was dat de ripper? wat was de slayer ook al weer dan? |
Dat ronddraaiende ding was de reaper
(forgive me if i'm wrong, is ook alweer 2jaar geleejuh ofsjow) maar de slayer weet ik iig nog wel, Dat was die rocket launcher, waar je dan met de euh '2e functie' in kon zitten, had een camera'tje, kon je hem besturen, en zo tegen iemand aan vliegen.. was prachtig.. vooral als je dan met m-player op het scherm van je tegenstander ineens jezelf zag.. *shit:o * *BLAM* |
Citaat:
|
ik vind die railgun bij half life leuK!!
Eng is die pakketjes ..als ik ze al zie liggen, krijg ik een rilling ...en die verrrekte SNARKS! |
de Force (star wars)
|
Citaat:
AWP: - bewegend schieten kan je vergeten - binnen een seconde na vorige schot eveneens - perfecte accuracy op tweede schot op minimale tijd na eerste |
Redeemer, UT/UT2003
Brainbore (geloof dat t zo heet), Turok 2 & 3. |
het fijnste wapen vind ik nog altijd de shotgun van halo.
sterkste: vlammenwerper/rocketlauncher bij elk willekeurig spel zo'n beetje. |
Citaat:
Alleen op de PC in multiplayer issie plots niet meer zo effectief. :confused: |
The souledge van Soulcalibur 2
|
Assault rifle van conquer bad furday :P
|
Citaat:
die reaper was ook wel stoer imo en dat ding wat door de muur kon schieten was ook vet eigenlijk was PD gewoon een gruwelijk goed spel ik kan alleen geen site meer vinden van pd :( wil al die zooi wel weer eens zien |
BFG van Doom
en dan nog balen als de enemy niet dood was :D |
Masamune> Wapen van Sephiroth in FF7
Hoewel dat zwaard van Cloud ook behoorlijk bruut is(h). |
Citaat:
|
Ik ga zonder twijfel voor wapen 8 (het laatste) in doom II.
|
Een Toxin gun die anthrax spuit... en een Scud launcher
|
Sterk: SSJ Sathanas uit freespace 2.
eng: idem. beste: wirt's leg uit diaab 2. vooral na een imbue door charsi. |
Die koeienkop uit Postal 2
|
Morgul kling van Lord of the Rings (the game)
|
de barn blaster uit Earthworm Jim
|
KotR FFX
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:57. |