![]() |
How to kill a friendship
I stare into your eyes
Deep in there your heartīs reflection Now seeing what I feared, a bitter, hard and cold rejection My words then reach your ears Like serpents biting in oneīs neck Brainlessly screaming : Panic! You wish me dead and turn your back Strorm wields inside my head Words and hatred strike like lightning This hate you deserve not My fury is for me most frightening And as I come to senses I see destruction which I caused Ashamed of my own outburst Friendshipīs dead and hope is lost |
Mooi en krachtig stuk..
Wel beetje aggressief misschien voor een vriend of voormalige vriend. Er is een o op de loop gegaan... Like serpents bitingO..die mag weer terug naar: Ashamed f my own outburst :D |
Citaat:
Maar goed, die agressie komt wel enigzins overeen met de reden van dit gedicht. |
Ergens is het wel heel jammer dat mooie gedichten vaak zo goed en pakkend zijn vanwege de heftige emoties waaruit ze zijn voortgekomen. Zeker als dit vervelende gebeurtenissen zijn geweest.
Gedichten zonder real life experience komen vaker gekunsteld en cliche op me over.. de vertaling van echte emoties is veel mooier. Wie spreekt me tegen? :) |
Citaat:
Pijn is een goede drijfveer voor uitingen voor kunst. Niet dat ik mezelf als kunstenaar beschouw, noch mijn dichtsels alszijnde kunst, al zijn mijn gedichten voor mij kloppender als ik ze schrijf vanuit echte emotie dan wanneer ik ze verzin |
Citaat:
wederom wel een heel goed gedicht, zit bondig in mekaar en boeiend om te lezen :eek: :( :( |
Citaat:
Maar goed voor mezelf sprekend, mijn inspiratie komt vaak voort uit momenten dat ik me niet goed voel, en bij deze helemaal.. :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19. |