![]() |
thee
ik drink zo af en toe thee, nu een pot darjeeling terwijl ik druk bezig ben met school *gaap*
nu ben ik altijd benieuwd naar welke thee men drinkt, en dan vooral de kruiden (pickwick ken ik meeste wel, maar dat is toch anders dan 'verse' thee). geef dus alsjeblieft het merk erbij en waar je het kan kopen, wat voor soort winkel |
Ik zuip gewoon 4 koppen thee van Pickwick of Zonnatura per dag. :o :P 4/5 Koppen thee per dag drinken verbetert de weerstand, het hart en de bloedvaten immers aanzienlijk. :)
Meer leuke en interessante feitjes over thee, voor mensen die alles willen weten :o ;): http://psycholoog.net/news.php?p1=search |
humm, zal eens gaan kijken, heb al mn hele pot darjeeling thee op :D
|
Smaakt dat goed, die Darjeeling. Waar is het van gemaakt? :o
Die producten van Zonnatura kun je overigens kopen bij winkels als 'de Tuinen', Kruidvat, etc. |
Ik vind zo'n pot Ricola 12 kruiden thee wel aan te raden. Lekker! Alleen heb ik het idee dat het geen echte thee is...het zijn van die oploskorrels. Mijn favoriete smaken zijn:
- Sterrenmix - Zoethout - Rooibos - Bosvruchten Van Sterrenmix en Zoethout drink ik echt wel een stuk of 5 glazen per dag :o |
Citaat:
|
Ik drink ontzettend veel thee op mijn stage. :o
|
Ik drink vaak oplosthee van zonnatura, eerst had ik 20 kruiden en nu de avond-variant. Die eerste vind ik erg zoet en de tweede smaakt erg naar citroen. Ik vind van die oplosthee wel handig voor een kopje. Die potten oplosthee zijn bij sommige supermarkten wel te koop.
Verder drink ik graag vanille, zoethout of rooibosthee van pickwick. |
Ik drink ook onwijs veel thee: 's middags een kop of 4/5 :o Meestal van Pickwick of het goedkope huismerk van veel supermarkten. Mijn favoriete smaken:
* Kaneel * Groene thee * Cactus * Earl Grey (schrijf je dat zo?) Ik ben geen fan van kruidenthee of Sterrenmix. Weet niet echt waarom, maar vind het gewoon niet lekker :o |
Meloen, kaneel en nog veel meer soorten waar ik nu even niet op kan komen :|
|
Ik drink vrijwel elke dag. Tis gewoon lekker. Meestal drink ik gewone Picknick thee of aardbei. :)
|
Ik drink ook best vaak thee. Meestal Pickwick citroen of mandarijnenthee van een ander merk waarvan ik de naam niet meer weet.
|
Groene thee, rooibos, darjeeling, lapsang souchong limoen, citroen, kaneel, earl grey, etc. Ongeveer alles behalve dingen als kersen, aardbeien, bosvruchten, etc.
|
Eigenlijk alleen nog maar groene thee, de laatste tijd.
|
-Lipton Ice TeA nu bubbles
-Citroen Thee |
Ik drink vrijwel alleen rooibos of venkel thee, omdat het zogenaamd huidzuiverend schijnt te zijn en ik vind het lekker.
|
ben verslaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafd aan
zoethout-thee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Oef, ik heb zojuist iets gedronken wat ik... om het netjes te zeggen.. niet erg lekker vond. Kamille-Sinaasappel. Yikes.
|
Ik heb laatst gegeten bij de chinees met de hele familie. Na het toetje kregen we chinese thee. Heerrrrlijk!!!
|
Drink niet zo vaak thee, maar als ik het drink altijd zonder smaakje ofzo, die gewone van Pickwick :)
|
Ik drink meestal de Pickwick vanille, of Engelse melange.
|
ik vind thee goor :)
|
Yibei cha oftewel chinese thee jum jum :o meestal drink ik rosemarijn of chinese groene theej. (y) teh koop @ china stores
|
Yogi thee is lekker (verschillende varianten)...bij de natuurwinkel
de rooibosthee van de wereldwinkel is trouwens erg lekker... euhm, tja, ik drink nogal veel verschillende theetjes. Kruidenthees van Zonnatura, sterrenmix (losse thee) en van Twinings, de passionfruit, peach en nogwat variant...jummie! |
Ik vind fruitsmaakjes altijd zo vies!
Liefst Earl Grey of winterthee oid. |
Ginseng tegen migraine
|
dloe mij maar hennepthee met n plake spacecake
|
Wij hebben altijd Pickwick. De seizoenenthee vind ik het lekkerst, op dit moment dus herfsthee :)
|
Pickwick: zoethout, dat is echt de lekkerste die er is.
Ik ben er zelfs verslaafd aan :o |
Pickwick: alles behalve zoethout
kruiden: kamille thee, kaneel thee rooibos, allemaal in een reform winkeltje te koop bij ons in't dorp |
Wild Berry Zinger thee van Ce;estial Seasonings. Gewoon te koop bij de jumbo hier. Erg goed drinkbaar.
|
Citaat:
|
wintertheeis jammie :cool:
|
Ik ben een enorme theeleut, ik dronk gemiddeld anderhalve liter thee per dag (en vaak ook nog wel meer). Het meeste drink ik de vruchtentheesmaakjes, maar ook groene thee darjeeling heb ik nooit geprobeerd maar ben ik nu wel nieuwschierig naar).
Tegenwoordig ben ik aan het mineraalwater (sinds ik serieus vermoed dat thee toch niet zo gezond is:D) en drink ik vaak een liter per dag. En op school gemiddeld anderhalve liter gewoon water (lichtelijk onhandig dat je dan ook naar de wc moet, maar k). |
Citaat:
|
Vandaag weer een aantal koppen op. :o
|
Bosvruchten-smaakje van Pickwick. (y)
|
We hebben alle smaken van Pickwick staan behalve sinaasappel. Ook nog rooibosthee (maar dat vind ik vies) en wat kruidenthee. En cranberry-yoghurtthee uit Duitsland, da's roze :cool:
M'n favorieten zijn toch wel kers, meloen, kaneel, citroen en zuidvruchten. |
Eigelijk alle thee wel behalve Kamille thee :S
|
Citaat:
|
Ik zuip altijd de thee van de DE automaat op mijn stage... :D Kan me niet indenken dat die gezond is als je de smurrie in je beker ziet
|
yoghi thee.... humm, zal het eens proberen
verder moet ik dan toch nog maar eens aan de rooibos, ik vind het meestal niet zo lekker, maar misschien heb ik het mis Lapsang heb ik al lang niet meer gehad, zo lekker!!! cactusvrucht en gewone zwarte thee vind ik momenteel het beste DArjeeling is btw wel oke, maar weinig smaak *ik koop de meeste the bij de wereldwinkel* oplosthee lijkt me dus echt niks :o |
Citaat:
|
Ik drink eigenlijk vrijwel altijd gewone thee.
Heel soms zoethout of citroen. |
Groene thee (y)
|
Ik drink meestal chinese thee en anders gewoon naturel Pickwick. Tip: bij chinese aub geen suiker in doen!
|
Zonnatura vind ik vieze thee, maar meestal hebben we Pick-Wixk of Super thee. ik vind mangothee en rooibosthee eht lekkerst, aardbei en tropical zijn ook heerlijk
|
Ik drink graag bosvruchten thee, en soms thee met van die smaakjes (zwarte bessen of kersen)
|
ik houd niet van thee
|
Ik wel, maar het moet wel sterke thee zijn en geen slappe hap (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37. |