![]() |
Thermals
wie kent de thermals???
ik was vrijdag bij een concert en het was echt zo gaaf! de hele avond in de pit springen en er dan bezweet en dood uitkomen met een heel voldaan gevoel :D |
gave band, kon er vrijdag helaas niet zijn in Vera...
|
ja, heeeeel erg vet. ik ga ze volgende week dinsdag in de 013 zien. :cool:
|
ik heb zaterdag een reportage van ze gezien op tv, klonk wel leuk opzich. Cool dat ze alles met een simpele recorder hebben opgenomen.
|
Ja, het was leuk.
|
Lijpe blije muziek !
|
mwa kvin et niks
beetje te basic |
het was erg vet.
Maar die vrouw was wel een beetje maf. bounce bounce Ik had niet verwacht dat ze zooo punk zouden doen, zo snel te spelen, en zelfs grapjes tussen de nummers door:eek:... ze maken zulke leuke liedjes. |
Citaat:
|
pitchforknews:
"The Thermals will tour Europe during the last months of this year. The Portland, OR-based trio expect to be well-received in Holland and hated in London for reasons beyond their own comprehension: "We were number one on the critics list in Ore magazine in Holland and no one could explain why," drummer Jordan Hudson told Pitchfork. "[But ..." haha "ore" magazine. |
vet.
ik heb er echt veel zin in. :) |
the deadly snakes is ook absoluut de moeite waard, ze doen zeker niet onder voor the thermals. Echt vet. Weet niet wat voor soort muziek het is. Blues en dan heel leuk.
(die speelden in het voorprogramma) http://www.intheredrecords.com/media...dsnakesnew.jpg |
hm, klinkt vet. wat is aan te raden als ik iets van ze wil downloaden ?
|
Oh My Bride
Closed Casket I Can't Sleep At Night Of eigenlijk, de laatste cd(ode to joy) als je slsk hebt. http://www.intheredrecords.com/pages...%20snakes.html |
Ik vond het wel op The Coral lijken alleen dan met meer rock ofzo.
|
Citaat:
|
deadly snakes waren ook zeker tof! met een sax en trompet, en een onwijs leuke (homo) toetsenist... ze hadden gewoon plezier in wat ze deden. maar doordat the thermals als laatste waren en ik zo blij uit de pit kwam blijft dat je het beste bij
veel plezier voor wie nog gaat *ze hebben toegezegd volgend jaar weer te willen komen* |
Citaat:
|
aah, the thermals! die zijn echt koel! laatst was er bij R.A.M. op teevee een docu. heb je dat okselhaar van dat meisje weleens gezien? woosh, daar kan mijn pa echt een week van roken... :s
maar niks dan lof voor die mensen, vooral hutch harris... (y) |
oke, het concert was dus echt megavet, ondanks dat de zanger z'n stem was verloren. heerlijk 3 kwartier lang alleen maar rauwe rock 'n roll, in de kleine zaal van de 013 die nog kleiner was dan ik had verwacht. in 1 woord geweldig.
|
had die docu ook gezien... kvind ze wel cool
|
niet mijn kop benco aanmaakchocolademelk
|
|
ik wil ze weer zien, ik hoop echt zo dat ze volgend jaar echt weer komen!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:05. |