![]() |
rijbewijs
Wat heeft jouw rijbewijs in totaal, met alles erop en eraan gekost? Hoeveel lessen heb je gehad? Hoe lang heb je erover gedaan (hoeveel weken/maanden)?
|
Ik weet niet meer hoeveel ik heb betaald, maar ik heb in totaal 20 lessen van 1,5 uur gehad gedurende een periode van 2 maanden. Na die twee manden ben ik direct in een keer geslaagd voor mijn praktijk.
Oja, voor mijn theorie ben ik de eerste keer gezakt, en dat brengt natuurlijk ook weer extra kosten met zich mee. |
in totaal 2000 gulden, incl theorie en praktijk
|
Ik wil 'm volgend jaar halen als ik 18 ben. En volgens mij wordt het steeds duurder, dus ik ben hier wel benieuwd naar :o
|
Oja, doe geen tussentijdse toets, want dat is pure afzetterij.
|
Niks.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben wel benieuwd want ik had me al ingeschreven maar volgens mij is het totaalbedrag wel ff schrikken. |
Ik ben nu 8 weken bezig en heb 10 lessen gehad.
Dat is 10 x 37,- = 370 euro En het ziet er naar uit dat ik nog heeeeeeeeel veel lessen te gaan heb ;) :( |
ik moet nog ff beginnen met sparen.
en vriend van mij is ook aan het lessen, die betaald 32 euro per les. |
ik heb het nog niet, maar het gaat me alleen de kosten van het examen kosten.
ik hoef nl. niet te betalen voor rijles -> mijn pa is rij-instructeur :cool: |
Ik wilde heel graag mijn rijbewijs toen ik 18 werd, maar toen ik had uitgezocht hoeveel dat zou gaan kosten was mijn enthousiasme gelijk weg ;) En ik heb het de komende jaren toch niet nodig, dus voorlopig maar niet.
|
Citaat:
|
Ik heb geen rijbewijs.
|
Citaat:
|
heb nu 26lessen gehad van E48 per 2, dus 13x48E zeg maar, plus dan ook nog mn theorie(E35) en mn tussentijdsetoets en afrijden( bij elkaar 300E) ,zoiets ongeveer...
|
Ik denk zo´n 2600 euro. :eek: :(
51 lessen van 37,5 euro; 1 theorie-examen, 12 theorielessen, 1 tussentijdse toets, 3 praktijkexamens. |
Te veel.
|
Wil je weten wat het rijbewijs heeft gekocht of wat het leren autorijden heeft gekost?
Bij dat laatste hoort ook wat parkeerschade en enkele kleine deukjes, mijns inziens. Het hoort er allemaal bij. |
Citaat:
|
Nog 15 daagjes wachten tot ik mag worden afgezet :)
|
Citaat:
|
Ben nu bezig, heb een pakker voor 950 euro met daarin 20 lessen, 8 theorielessen, theorie-examen, praktijkexamen, tussentijdse toets, mediche verklaring enzo......
Heb alleen waarchijnlijk 25 tot 30 lessen nodig....... vandaag de 13 gehad.......ging goed!!!!!!! :D |
Zo'n 1500 euro..
26 lessen van 1,5 uur en in 1x geslaagd :) |
Citaat:
ik heb nu 3 * 10 uren gekocht waarvan ik er nog 6 of 7 over heb, is bij elkaar 960 euro 2 theorielessen, bij elkaar 20 euro 1 theorie-examen, met pasfoto's enzo bij elkaar zo'n 45 euro ---- tot nu toe 1025 euro als ik goed heb gerekend. Ik zal nog wel iets meer lessen nodig hebben, 5 tot 10 denk ik.. en dan het praktijkexamen. Totaal komt dan uit op ongeveer 1500 euro. edit; mn vader heeft de rijlessen betaald :o ik heb alleen het theorie-examen zelf gekocht |
Citaat:
|
Citaat:
Niet dat ik zo´n gevaar op de weg ben hoor, ik vind rijden met instructeur gewoon niet fijn (n) |
Ik ben nog bezig..
Tot nu toe 35 lessen gehad á 30 Euro = 1050 + 3 keer gezakt voor theorie dus ongeveer 1140 Euro.. |
niets omdat mijn ouders het helemaal betaald hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoeveel mensen zijn hier nou de eerste keer gelijk geslaagd? Ik heb vorige week afgereden, gezakt, klote dus :(
|
Citaat:
|
het verbaast me trouwens hoeveel mensen er nog theorielessen nemen.
voor een whopping 25 euro en wat zelfdiscipline heb je namelijk hetzelfde effect als je het mij vraagt.... |
11 maanden over gedaan.
Ik heb tussen de 50 en 60 lessen gehad. In die 11 maanden gingen we over van de gulden op de euro, dus de prijs is gaandeweg veranderd. En een keer heeft de rijschool de prijs nog eens verhoogd, dus ik weet niet precies hoeveel lessen met welke prijs heb betaald. Een theorie-examen kostte ƒ 62,50 d8 ik, TTT en praktijk examen weet ik ook niet meer... pffff dus de totale kosten zou ik echt niet weten! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:06. |