![]() |
Strelen
ja ok vindt iedereen denk ik wel fijn ..
maar hoe en waar? ik ? m'n rug, borstkast, nek, billen met rug van de vingers ( aanrader ) ( offtopic: zo beter angelena ? ) |
Ik vind strelen leuker dan gestreeld worden. Met je vingertoppen overal zachtjes langs.
|
je moet en zal een topic openen ofzo?
ontopic: overal. vooral buik, borsten, nek, binnenste gedeelte been |
Citaat:
en 't is ook wel 'n intressant onderwerp .. ow van die handschoenen.. van zacht spul .. of wol ofzo .. iemand die al eens gebruikt ? ikke : geite en angora wol |
Citaat:
|
Ik word veel liever geslagen enzo...
|
Citaat:
|
Doe mij maar sm.. :rolleyes:
|
Als-ie over mijn ruggengraat streelt, dat kan heel lekker zijn (jammer genoeg heeft hij nog steeds niet door dat mijn nekwervels daar ook onderdeel van uitmaken, dus die slaat-ie over :p).
|
rug, kont, buik, borst, bepaalde andere gebieden...
zowel doen als bij je gedaan worden... |
me piem0l :rolleyes: :p
|
nagels :o
|
Citaat:
ik vind het lekker maar soms krijg ik een beetje de kriebels en krijg ik een lachkick bij de minste aanraking, werkt nou niet bepaald opgeilend (n) |
Overal eigenlijk. :)
|
Afgezien van mijn pik heb ik liever niet dat ze me aanraakt. :D
|
Citaat:
hmmja ik vind 't fijn .. over m'n armen .. nek .. rest ook wel :bloos: |
Ja, strelen is heerlijk. Vrijwel overal, als het maar niet gaat kietelen. Mijn hals en rug zijn wel redelijk gevoelig. En mijn billen, heerlijk. :D
Het hoeft trouwens niet eens op een seksuele manier te gebeuren om ervan te kunnen genieten. Op een zeker moment kwam ik helemaal depri met enorme last van mijn rug op school aan. Mijn vriend van toen kwam meteen naar me toe en ging zachtjes met zijn vingertoppen over mijn ruggegraat. Het leek of ik me meteen een stuk beter voelde. Dat zat natuurlijk helemaal tussen mijn oren. Ja, dan is de liefde belangrijker dan de daadwerkelijke aanraking. |
stuitje... (y)
|
Rug, billen, borsten.:)
|
Overal.
|
nek en buik (borst) doen het altijd goed :)
|
ik vind het lekker op mijn benen, (onder)rug, buik, borst, net boven mijn wenkbrauwen en op mijn wangen ja datwas eht wle ongeveer denk ik
|
mijn haar.. mijn nek.. en op mijn buik..
en met je neus iemand anders neus.. das kwel :bloos: |
Citaat:
doet ie ook terug |
mwoah.. overal wel :D behalve onder mijn voeten, dat kriebelt zo!
en hem streel ik het liefst over zijn buik! mmmm.. i love it! |
vooral nek & rug
|
Overal :D
behalve zijkant borstkast bij tepels in de buurt, das kriebelt TE veel :) |
uhm.. wat ik lekker vind is nek, zij, *vanaf mn oksel tot mn heup..* rug, billen, buik, borsten, binnenkant van benen
kortom overal ;) |
gewoon het hele contact is fijn..... om te strelen, uhm, ook zijn hele lichaam, maar dan liever met mond dan handen
|
Overal, zowel strelen als gestreeld worden :)
(Behalve onder m'n voeten *slaat vriend* :D) |
:) strelen is fijn, gestreeld worden ook :) ik streel het liefste de buik, borstjes en haartjes, gestreeld worden... bwah, who cares :) everywhere's fine
|
Strelen en tegelijk gestreeld worden is het allerlekkerste!
En dan vooral na de sex hmmmmmm maargoed mijn gevoelige plekken zijn mn gehele rug en nek, borsten, kriebelen door mn haar is ook lekker, over mn gezicht aaien, buik, borsten, binnenbenen, armen.. Hmm eigelijk is het overal wel lekker.. |
rug!
Binnenkant van mn ellebogen en knieholte, moet je maar s proberen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:39. |