![]() |
nieuwe Marlboro pakjes
heb je de nieuwe texten op die marlboro pakjes al gezien? levensgroot met zwarte rand deromheen "ROKEN IS DODELIJK" en aan de andere kant "ROKEN VEROORZAAKT VERSTOPPING VAN BLOEDVATEN, HARTAANVALLEN, EN BEROERTES"
en der staat nu ook bij hoeveel Koolmonoxide derin zit (CO = giftig zegt men) 12 mg teer, 12 mg koolmonoxide, 0.9 mg nicotine komt veelste agressief over.... Marlboro staat der KLEINER op als de rest van de troep... tijd om definitief te stoppen.... ... met 't roken van Marlboro... Lucky strike aan de macht :) |
voel me net op, ze hebben ook de smaak aangepast... ze zijn 'n stuk scherper geworden..... KUTZOOI
|
Hahahaha, wat maakt het uit wat er op het pakje staat? Ik rook al 4 jaar (nu ff niet, want door het roken zit ik nu op hete kolen met mijn bronchitus -> ook al eens longontsteking van het roken gehad, maja, stoppen is moeilijk)
Hebben ze de smaak ook aangepast? Oh, ik heb nog geen nieuw pakje in mijn bezit door bovenstaande reden, maar waarom schrijf je Marlboro nu ineens af... naja, waarom ga ik hier op in, ik vind het zoiezo onzin!! :D Zoentjes |
Goh, kun je de confrontatie met de feiten niet aan ofzo?
Werkt het blijbaar toch.. |
Citaat:
|
Citaat:
voor zover ik weet komt dat op elk willekeurig pakje te staan... |
Citaat:
|
Citaat:
dude, van roken ga je NIET kapuut als je 't met mate doet.... af 'n toe 'n peukkie kan IMHO weinig tot geen kwaad... (okeej, ik = zwaar verslaafd) en die pakjes worden der gewoon zwaar lelijk door |
Citaat:
|
Citaat:
IK ben ENG :D |
MAAR er zijn volges mij nu ook pakjes marlboro met voering!!!!dan kun je je peuken veilig van a naar b vervoeren zonder dat ze pijn hebben enz. !!! stoer!!!! maar volgens mij blijven ze toch nog steeds niet helemaal heel als je moeder erop gaat zitten hoor.
maar ik weet het niet zeker maar ik zag zo'n reclame. heb iemand ze al geprobeerd? |
Citaat:
nadelen: fucking texten derop, peuken beschadigen sneller, maar zullen bijna nooit breken wat met 't echte pakje wel af 'n toe gebeurt |
lucky strike is toch beter, was altijd al beter trouwens :D
|
ik heb nu nog maar 8 lucky strikes maar idd ik heb dat pakje gezien bij de WIZZL ofsow
en damn KANKER GROOT zo n tekst over hoe slecht het wel niet is enzo.. heeft ze ook neit gekocht haat marlboro:o :o :( :( :D :eek: let niet op die smiles:eek: :confused: (y) |
*rookt toch alleen maar guiloises en kretek*
heb nergens last van :) |
Citaat:
als ik rook, rook ik juist omdat ik er kapot aan ga :D dus wrom boeit mij dat etiket wat :P |
duidelijk voorbeeld van werkende commerci van die klote regering. hehe...
zorgen met grote teksten op pakkies peuke dat 'de jongeren' het niet meer 'stoer' vinden om te roken... mja achja.. et scheelt dat ik toch nooit marlboro rook en Chesterfield, die niet van die rariteiten heeft, en altijd aan de top zal blijven staan :D :D CheerZ:rolleyes: |
ik ben een shag-roker :)
|
Net of je minder gaat roken van die teksten, als je verslaafd bent rook je toch wel en stoppen is nou ook niet bepaald makkelijk (mijn ma uitgezonderd dan, hoe het haar lukt ??????).
|
Zeg nou niet dat je dit niet wist.....
Het gaat toch om de sigaretten? |
Ik Rook Shag .. MAAR dit is ook zonutteloos :
ROKEN TIJDENS ZWANGERSCHAP KAN DE GEZONDHEID VAN UW KIND SCHADEN. .... Net of IK ooit een kind krijg (= m). |
Citaat:
|
Ik vind die teksten wel lachuh
"ROKEN IS DODELIJK" Echt zo van: Rook dat pakje maar lekker op, en sterf voorzichtig |
In zeeland lopen we meestal achter met dit soort dingen, maar onze pakjes zijn nog hetzelfde.. ook de smaak is hier niet veranderd :p na na na na na :p
Liefs, Angela |
ik rook alleen met vol pret :p :D oftewel ik rook niet ik smoke alleen (y) :D
|
Citaat:
|
Tja.. ik rook Chesterfield :D :p
|
Citaat:
:p :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
iedergeval al een poos ma ik snap nie echt het effext... want iedereen weet toch al dat het slecht voor je is? dus om t nog eens op pakjes te zetten is bietje stom ma ja |
Die nieuwe pakjes zijn echt tofffff :D ik zou d'r bijna door gaan roken. Ik had al een keer van iemand zo'n pakje gezien uit Australie daar stond ook heel groot op Smoking Kills
|
Het is wel dodelijk jah, maar elke seconde die je leeft is er weer een minder, en er staat toch ook niet op ene pak melk van "als u dit glas op heeft, bent weer sneller bij de dood" Die waarschuwingen zijn er alleen voor van die "stoere" puber dwergen die stoer proberen te zijn met een sigaret en als ze inhaleren dat ze volledig gaan nekken.... Lucky Strike roker trouwens :rolleyes: Moet een keer weer stoppen, geld is weer een op :(
|
ach gutteguttegut... zijn de feiten te hard ofzo??? vrees niet!!! :D er is hoop :p ... > http://www.beplakjepakje.nl < ...
:edit: whoops... note to self: check url's before posting :D de aktie is onder juridische druk vd tabaksindustrie stopgezet. |
mag je nou de overheid ook aanklagen omdat ze hun beloftes niet nakomen??? stel, ik rook alleen maar omdat er op de pakjes staat dat je er kanker van kunt krijgen, en na 30 jaar heb ik nog steeds geen kanker... heb ik dan juridisch gezien een kans om de overheid aan te klagen vanwege false-advertising ofzo? :D
(nee, dit stukje is niet serieus... duh) |
doe bloos normaal man. gaan stoppen ik geloof dat je gek bent geworden he.
omdat er nu een zwart randje omheenzit. !!!!!!! ik wordt boos over watje zoals jou!!! :@ |
:eek: Weet je wat er ook opstaat?
ROKEN ZORGT VOOR EEN LANGZAME,PIJNLIJKE DOOD! Slaat echt nergens op |
ja dat bedoel ik dus
|
Doordat er in grote letters op de pakjes staat dat het dodelijk is, de bloedvaten vernauwt enzovoort, heb ik toch de neiging gekregen minder te gaan roken, het heeft dus duidelijk WEL een invloed en dat is dus ook de bedoeling van deze campagne. Het komt nu trouwens op alle verpakkingen te staan. Maar best ook, en euh ik denk toch dat ik binnenkort stop met roken, dat is al eerder mijn bedoeling geweest. Het klinkt dom maar die grote letters op de pakjes schrikken me toch wel wat af!
|
Deze is leuk voor de jongens en het staat er echt op hoor!
ROKEN TAST DE KWALITEIT VAN SPERMA AAN! |
Citaat:
|
hahahahahahahahahaha
ik vind die pakjes echt VET KICKE!! het "marlboro"-teken staat er gewoon KLEINER dan die tekst. en dan die DIKKE ZWARTE LIJN eromheen. geniaal gewoon. het ligt er ZO dik bovenop...!! ik vind het echt vet. |
Tja, als mensen willen roken doen ze dat toch wel, wat maakt het nou uit of die zooi op de pakjes staat... ik bedoel... wij rokers hebben het al niet aangenaam (we zijn onderdanig aan onze verslaving en we gaan eerder dood)...
GUN ONS IN IEDER GEVAL DAN EEN MOOI PAKJE. zo. ja of rook gewoon gauloises. xxx Kronkel |
Citaat:
ohja, beplakjepakje = kapuut, onder druk van overheid gestopt :'( |
(y) Lucky Strike is zeker ook goed! (y) rook ik ook meestal omdat ze gauloises bijna nooit hebben...
Kusje!!! Kronkel. |
die texten agressief? Damn, ik vind ze te zwak.. ik bedoel, kom op zeg - trek je je daar wat van aan? :/
't mot doeltreffender :) "Consumeer en sterf" "Rook nu en krijg over 9 maanden een mongool" "Met een beetje geluk sterft u aan longkanker." "Uw verslaving maakt ons rijk." "Uw dood verbetert de economie." "Rook gerust, wij varen er wel bij!" :cool: uhw.. ow.. ik rook trouwens wel :) |
Citaat:
hmz.. dan zou'k meer gaan roken, in het kader van 'verzamel alle slogans' :D |
Citaat:
ik vind dat ze er juist positieve texten op moeten plaatsen zoals: Dit pakje help tegen overbevoling Elke sigaret helpt de tabaksplantages in de 3e wereld landen Waarom het leven langer maken dan nodig is? Oud zult u niet worden slank blijft u wel :p |
zullen we zo'n stickers gan maken voor op fietsen te plakken "fietsen is dodelijk"
|
Citaat:
goed idee :) |
Deze teksten vallen nog mee vergeleken met canada.
Daar staan op de pakjes kleurenfoto's van zwarte longen, verrookte harten en andere organen die kapot zijn gegaan door het roken. Volgens mij staat er naast dan een foto van een gezond orgaan. Dat is dus echt een coole actie. Misschien werkt het niet bij mensen die nu al verslaafd zijn, maar het zal er zeker voor zorgen dat mensen minder snel beginnen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38. |