![]() |
een vogel
Hey, comment please... Het is een liedje maar ik vond het toch het meest op dit forum passen...
Refr: Ik voel me als een vogel zo vrij, als jij in mijn buurt bent Als een vogel zo vrij, met haar om me heen Als een vogel zo vrij, dat zij in mijn bloed zit als een vogel zo vrij... Ze laat me lachen en zingen, mijn angsten verdringen, ze laat me lekker mezelf zijn. Ze maakt me intens gelukkig, zonder haar ben ik nukkig, als ze wegloopt doet dat me pijn ik moet bij haar denken aan het leven, liefde zal ik haar geven, nee, ik laat haar echt nooit meer gaan. Ik wil een gezin met haar stichten, me op de waarheid gaan richten, ja, door haar blijf ik bestaan. Refr: Ik voel me als een vogel zo vrij, als jij in mijn buurt bent Als een vogel zo vrij, met haar om me heen Als een vogel zo vrij, dat zij in mijn bloed zit als een vogel zo vrij... |
Leuk om een keer een nederlandse songtekst te lezen. Ik vind het wel moeilijk om er kritiek op te geven, op of het goed loopt hoef je niet te letten bij een songtekst, alleen op inhoud en op verwoording. Inhoud vind ik leuk, maar je verwoording vind ik af en toe behoorlijk geforceerd gerijmd.
|
Als ik zeg dat het een beetje clichématig aandoet, is dat vast heel flauw? :s
|
Citaat:
|
Citaat:
Flauw grapje :rolleyes: |
Bedankt tot zover, ik ga proberen enkele minder cliche- matige songteksten en/of gedichten te schrijven, en dan horen jullie binnekort wel van me.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:59. |