![]() |
Plastic uiteinde van schoenveter en andere weetjes
Wie helpt mij uit de brand! Hoe heet ook weer het uiteinde van je schoenveter! Dat heeft een speciale naam!
Hierna mogen er ook andere stomme vraagjes en weetjes maar ik wil het echt weten! aahhhhhhhhhhhh :eek: |
nu je het zegt, ik heb het geweten :)
|
Ik zou bijna denken dat je een vriendin van me was :D
Die vraagt zich ook vaak van die rare dingen af. Of je zegt dat een vliegtuig een achteruitkijkspiegel heeft en een toeter en dan gelooft ze dat :D |
Heeft geen officiele naam.
|
'tuurlijk heeft het wel een officiele naam... ehm... mijn voormalig scheikundeleraar weet het, ik ben het vergeten.
Die dingetjes die je op de lopende band bij de kassa tussen jouw boodschappen en die van een ander legt heten trouwens kassaband-deviders :) |
Citaat:
|
Ik weet het niet, maar twee topics is nou ook weer niet nodig.
|
Stukje plastic.
|
Hmmz, dat heeft ooit geloof ik in de fancy gestaan.. grumble, nou kan ik er niet tegen dat ik het weer ben vergeten.. en om nou heel die stapel fancy's te gaan doorzoeken.. neh..
|
naja als iemand mij kan vertellen hoe zo'n rond muziektentje heet. En dan niet muziektent of prieel, het heeft een andere idiote naam en ik kan er al 3 jaar :bloos: :o niet meer op komen :mad:
|
Dit topic is hier al vaker geweest :o
|
Citaat:
En als je aan het veterrijgen bent ben je aan het nestelen! |
Citaat:
|
Ik herken deze topic. :cool:
Plastic-uiteinde-van-schoenveter. :confused: Volgens mij zei ik dat toen ook. :D |
stukje verstevigd plakband. :confused:
Welke kleur krijgt een smurf als je em wurgt? :o |
donkerblauw ? :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
aglet
- agile applet - Kleine applicatie die als een agent in een netwerk zelfstandig een taak uitvoert. Een voorbeeld is een aglet die een gebruiker waarschuwt als er een pagina op het Internet is vernieuwd. De oorspronkelijke betekenis van het woord is overigens het verharde omhulsel aan de uiteinden van een schoenveter. En volgens iemand anders zijn het dus nestels die in nestelgaten gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
anyway, het zijn stiftjes nou weet je het, klaar http://www.metalsmith.org/gall/latane/lock-c.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze heten VEPS: Veter Uiteinde Plastic Stukjes.
|
Citaat:
maarja dit topic is al heel veel geweest, wie wil em zoeken? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kees
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ergens gelezen, dat die plastic uiteindes aan veters 'mali's' zijn. een mali dus :confused: . tsja.
|
Wat boeit het? Het is maar net waar je jezelf druk om wil maken. :o
|
Wat dacht je van gewoon "uiteinde" ..??
|
Het heet een aglet!
|
Mooie up!
Citaat:
|
wauw, een up van 6 jaar,
|
Flügelbinder.
|
Beurtbalkje :')
|
Ik wist al dat het nestels heette! *trots
-o- |
Dit was een beetje een up, dus gaat 'ie dicht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:39. |