![]() |
Sinatra-fans?
Zijn er hier meer mensen die, net als ik, houden van de muziek van Frank Sinatra? Zo ja, wat zijn je favoriete nummers?
Ik vind Sinatra een geweldige zanger en dit zijn mijn favorieten: -I won't dance -That's life -New York, New York -I get a kick out of you -My way -Luck be a lady tonight -I've got you under my skin -Chicago |
ja alles wat hierboven staat vind ik het op z'n tijd wel leuk, voornamelijk omdat mijn moeder het vaak draait, heb ik Sinatra leren kennen.
Young At Heart is mijn favoriete nummer trouwens |
Ow ow ow ow ja IKKEEEEEH!!! :D :D :D
Ik vind hem echt GE-WEL-DIG. Wist niet dat er nog meer waren. Ik vind persoonlijk om te smullen - Strangers in the night - Winter Wonderland - Come fly with me - I've got you under my skin - Me and my shadow (met Dean Martin etc.) - Sue me (van Guys and Dolls) - Mrs Robinson - Witchcraft - Somethin' Stupid - Let it snow - White Christmas Oja, by the way, Luck be a lady, heeft Frank die gezongen? Oorspronkelijk is dat liedje van Marlon Brando. (iig wel bij Guys and Dolls, want Sky Masterson zingt het liedje en niet Nathan Detroit) Maar het is iig wel mijn favo Guys and Dolls liedje :D en Marlon Brando is ook :cool: Volgens mij ben ik de helft vergeten van de liedjes, maar kortom, Frank Sinatra is echt fantastisch. Alle liedjes zijn echt (y) (y) (y) uit zijn mond ;) (ja ik ben echt onwijs gefascineerd door hem :bloos: ) |
:bloos: :bloos: :bloos: Ik vergeet dus wat.
Bij deze nog: - One for my baby - The lady is a tramp |
Mother fuckers are so nicccee suck my dick lick my ass
|
Citaat:
|
Ja, ik heb idd even gezocht. Hij heeft het ook gezongen. Maar dat is een net iets andere versie dan die van Broadway. En oorspronkelijk heeft Brando het gezongen. :D
Zo nu weet je weer wat meer over 'die man' :p |
Zong Marlon Brando ook :eek:
Dat wist ik niet eens. |
Yep, hij stond samen met Frank en Jean Simmons en Vivian Blain op Broadway in de musical Guys and Dolls. (ja sorry, maar dat is echt een geweldige musical, en de DVD ligt mèt hun bij de Free record shop)
Verder heeft ie nog een aantal keer opgetreden. Echt mooi hoor, zoals hij zingt. Oa. I'll know, Luck be a lady en I've never been in love before. Marlon is ook echt (y) (y) (y) (in z'n jongere jaren dan) |
Citaat:
Heel wat beter dan die nigga's en die pimp's op TMF waar m'n zusje (breezah-sletje) altijd naar luistert. :D |
Citaat:
Dat er iemand is van mijn leeftijd die ook van Frank Sinatra houdt. Was laatst in de winkel, dacht ie dat het voor mijn opa of vader was. Ik zeg nee hoor, voor mij. reactie: :eek: |
Citaat:
|
Nou, die 2 hebben elkaar gevonden...;)
Ontopic: Ik kan het op zn tijd ook wel waarderen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben fan!
|
Ik ben exo, aangenaamd.
|
Citaat:
|
Citaat:
;) |
Citaat:
:| |
Citaat:
|
mijn favoriete nr is duidelijk: I get a kick out of you
|
[QUOTE]white witch schreef op 01-12-2003 @ 18:40:
[B]- One for my baby Oh, my God! One For My Baby... Dat is één van de allermooiste nummers allertijden! Meters, wat zeg ik, kilometers kippenvel. Alleen in een bar je verdriet wegdrinken... 'feeling so bad, can't you make the music easy and sad?' Brrr... krijg nu al rillingen. |
tjeu, jij bent ook echt :cool: haha :D
toch nog mensen met smaak hier te vinden :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:39. |