![]() |
Welk vak slaat nou echt helemaal nergens op?
Wat vind jij het domste vak dat ze op school geven? Dus dat ze het eigenlijk helemaal niet hadden moeten uitvinden en waarom??
Ik vind geschiedenis een super irritant stom vak, want het is saai en veel te veel leerwerk en ik kijk liever in de toekomst! :p :rolleyes: Doeidoei isabeau :) |
Ik denk dat in jouw geval elk vak verspilde moeite is om je wat bij te brengen
|
-> S&S zou ik zeggen
Ik vind ANW totaal nutteloos. |
handvaardigheid
|
Wiskunde!! In ieder geval als je, zoals mij, Cultuur en Maatschappij doet
|
Citaat:
|
-----> School en Studie
|
Citaat:
|
Anw
|
Citaat:
|
oja, nog even ontopic reageren:
ANW, KCV/CKV, Frans 1 en Duits 1 oftewel alle briljante vakken die met de 2e fase zijn ingevoerd. |
nutteloze vakken voor mij zijn: natuurkunde, scheikunden, gym, handvaardigheid, tekenen, frans, verzorging
zo, volgens mij zijn dat ze wel een beetje |
ANW.. als ik die dingen zou willen weten had ik wel een natuur profiel gekozen..
Wiskunde is wel belangrijk.. gewoon voor je ontwikkeling enzo.. bij heel veel banen heb je bijvoorbeeld statistiek nodig... |
waarom zijn frans 1 en duits 1 nutteloos?
|
Citaat:
|
Citaat:
Mensen met NT, die over het algemeen slecht in talen zijn, zitten met een vak opgezadeld waarmee ze naar alle waarschijnlijkheid nooit iets zullen doen. |
ik ben het nu met je eens
|
Citaat:
Zullen we eens zien wie hier nou afgezeikt moet worden! :mad: :evil: :o :D |
Citaat:
|
ANW en CKV echt belachelijk
|
Citaat:
Altijd leuk als mensen zich uit laten lokken |
Citaat:
|
Citaat:
|
het meest doelloze vak vond ik nog wel muziek.
Als ze je nou is leren download ist nog wat (voor de leeks) |
Citaat:
|
ANW, dat vak slaat echt alles. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
CKV is leuk. :o
ANW is echt heel erg oppervlakkig, Duits1 is alleen lezen en lezen en dus ubersaai maar boven alles Gym. Wat een ongelooflijk rotvak. (n) :mad: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Anw zeker.....
ach en Ckv is wel een btje nutteloos maar je doet tenminste weer eens iets anders (y) |
ANW, Duits 1 en Frans 1 inderdaad. Ik voerde er niks uit, ik had wel belangrijkere dingen te doen zoals Natuurkunde of Wiskunde :p
En ik kreeg in de brugklas Verzorging :rolleyes: |
ik ben absoluut tegen *denkt* ik ben eigenlijk nergens tegen, alles slaat wel ergens op, maar ik ben het met een groot gedeelte eens dat anw een niet zo heel erg boeiend vak is, ik druk mij nu zachtjes uit;)*
|
Geschiedenis, het kan me werkelijk aan mn reet roesten (??) wat er vroeger is gebeurd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
onder andere dan. |
Ckv: ik zie het nut van een rap over het thema "de stad" schrijven (en voor de klas opdragen) niet echt in. En in een gekopieerd schilderij (zwart/wit) alle seksuele dingen rose kleuren ook niet echt.
Anw vind ik eigenlijk nog wel een beetje nuttig. Ook al heb je een N-profiel, iets nieuws leer je toch wel. Dingen die je al een keer voor een ander vak hebt geleerd, zijn mooi meegenomen. En bij mij op school kostte het ook weinig tijd. |
Citaat:
En bij Verzorging zaten we elke week te koken en te strijken. Zo moeilijk is dat niet lijkt me. En je moet toch ook wel iets van je ouders leren. |
ik vind eigenlijk geen enkel vak totaal nutteloos...
ANW vind ik dan nog wel het vak wat het meeste in aanmerking komt, maar ook dat is handig om er iets van te weten voor je algemene ontwikkeling. (ja behalve als je natuurlijk nooit wat doet in die lessen) Voor de rest vind ik eigenlijk alles wel belangrijk, anders geven ze het natuurlijk ook niet op scholen he:) |
Anw:
Het is zogenaamd algemene ontwikkeling, maar volgens mij hadden ze daar dan veel eerder (in de onderbouw) mee moeten komen bij (bijvoorbeeld) biologie en natuurkunde. En ik heb geen C&M gekozen om alsnog dingen te krijgen die met natuurkunde en biologie te maken hebben. |
Ik vind ckv best lomp..
|
Ik vind in ieder geval alles stom.
Maar wiskunde vind ik doelloos. Wanneer wil je nou een webgrafiek tekenen :S En ckv heb je ook geen ruk aan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ANW. Ik hoef niet te weten hoe een wc doorspoelt of dat een gekloonde stier Herman heet. Verder leverden die domme zonne- en maanmetingen me meer slaapgebrek dan kennis op.
|
ANW is denk ik bijna nutteloos. De bedoeling van het vak is algemene natuurwetenschappelijke ontwikkeling en ermee om leren gaan en erover na te denken. Wat dat laatste betreft is het dus wel min of meer een aanvullig als je al een N-profiel hebt. Maar in de praktijk komt er nauwelijks wat van terecht. En de meeste mensen met een N-profiel weten zowat alles al, en anders krijgen ze het nog wel bij hun profielvakken. De mensen met een M-profiel kunnen het opzich wel gebruiken, maar het is zo slecht uitgewerkt dat je er later toch niets meer aan hebt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37. |