![]() |
Literatuur over misbruik
hoihoi!! ik heb n probleempje, hoop dat iemand mij kan helpen!! ik moet een boekverslag maken over een boek over misbruik (maakt niet uit wat voor misbruik) maar weet geen boek, behalfe natuurlijk het verotte leven van floortje bloen, maar die heeft iemand anders al.. weet iemand nog een enigszins leuk boek over misbruik (liefst literaratuur?)
|
---> Letteren
Momenteel ben jij (topicstarter) nog bezoeker van deze site. Dat betekent dat je slechts kan posten op de Huiswerkfora. Als je wil reageren op dit topic, dat ik naar Letteren verplaats, kan je je heel eenvoudig, gratis en vrijblijvend aanmelden op dit forum. |
Een boek van Renate Dorrestijn Verborgen gebreken gaat (indirect) over misbruik. Zijn er geen andere boeken van Yvonne Keuls die over misbruik gaan ??
|
'Misbruik'.. Misbruik waarvan ?
Misbruik van macht Misbruik van bloempotten Misbruik van de gastvrijheid van de buren Misbruik je vrijheid van meningsuiting Misbruik .. ;) |
Citaat:
|
Een paar boeken over seksueel misbruik:
Onbewoonbaar Lichaam De Moedervlek Paniek Vrijwillig? Met het mes op tafel Hopelijk heb je er iets er aan. :) |
Citaat:
nah ik heb nou iig 'Het Dolhuis' van baudewijn Buch, weet ik iig zeker dat het niet te laag niveau is.. thnx anyway |
Straks doet het geen pijn meer , volgens mij van Dick Bracké!
Leuk boek voor dit soort doeleinden! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:42. |